Heeft Iemand Weleens Een 'bingoreis' Geboekt?

Suntrx bestaat niet meer. Kreeg net zelfs een officiele nieuwsbrief. Jij niet?

:blink: nee…
Wij hebben 3 weken geleden de reis geboekt (via hun internet site) en we kregen nog gewoon een brief van Suntrex dat we hadden geboekt en alles, niets over naam verandering gezegt…
Een brief met hun logo enzo nog… Ik heb niets gehoord. We hebben de reisfactuur ook met hun briefpapier ontvangen.
Maar goed het maakt ook niet uit op welk briefpapier het staat, als de reis uiteindelijk maar goed komt :smiley:

Groetjes Rieneke

Het is ook pas sinds gisteren…

Ahh vandaar :smiley: Ohw dan komt het vast wel goed :slight_smile:

Groetjes Rieneke

Yess! Vanmiddag vliegen wij. Waar we terecht komen? Jullie zullen het horen als ik volgende week weer terug ben! Bye!!! :smiley:

Heey Suzannel!
Prettige vakantie!! Ik ben inmiddels al weer een tijdje terug uit Turkije, ook met suntrex/jiba. Het is ons echt SUPER bevallen!!!
Ik denk dat je inmiddels al weg bent, maar wilde je toch nog een fijne vakantie wensen!!!

Groetjes Rieneke

**[FONT=Times][COLOR=blue] Ja, weer terug en de Bingoreis is prima bevallen! Wel spannend. Tot op het vliegveld in Antalya wisten wij niet waar we naartoe gingen. Het bleek Hotel Holiday Garden te zijn. Het hotel was nog maar 10 dagen open. Wel een stuk buiten Alanya, maar de bus stond bijna voor de deur, dus dat was nit echt een probleem. Gezien de prijs/kwaliteitverhouding kies ik de volgende keer weer voor Bingo!

Suzannel

Wij hebben ook net een verrassings reis geboekt, 2 volwassenen en onze dochter van 3 (in onze vakantie 4 jaar)

We vertrekken 15 juni, en ik vind het echt super spannend…!!!

Het wordt een 4* hotel all inclusive met als vlieghaven Antalya.

De Prijs is ook echt super, nu maar afwachtten waar we naar toe gaan…? :rolleyes:

De reis geboekt via Reiscompas, misschien dat iemand hier ook ervaringen mee heeft…?

Ik laat in iedergeval weten hoe het geweest is…!!!