Deze zomer gaan wij naar Thailand met onze drie kinderen (11, 8 en 6 jaar). We vliegen met Emirates vanuit Amsterdam en landen in Dubai om 23.30u. De volgende morgen vliegen we om 09.40u naar Bangkok.
We willen deze 10 uur durende overstap graag doorbrengen in een simple hotel (beetje bijslapen). Heeft iemand eerder deze of een soortgelijke overstap op Dubai gehad en welk hotel raad je aan? Het gaat er vooral om dat we enigszins kunnen slapen, dus de locatie tov het vliegveld is belangrijker dan luxe.
Ik ben ook erg benieuwd of dat eenvoudig gaat of dat je alsnog 2-3 uur verder bent voordat je het hotel binnen stapt.
Indien niet, er zijn diverse hotels vlakbij de luchthaven (Premier Inn, Holiday Inn Express, …) maar dan moet je wel de luchthaven verlaten en ben je inderdaad snel een paar uur verder.
Hallo, tegenover de luchthaven (de oude !!) is een leuk hotel, Premier Inn, goed eten, leuke bar, nette kamers.
Er is elk half uur dag en nacht een pendelbus van/naar airport. Er is een snelweg tussen vandaar dat je moet omrijden.
Holiday Inn is daar ook, maar daar ben ik zelf nooit geweest.
Let op welke luchthaven je landt, ik meen de oude omdat het Emirates is.
Groeten, Bettina
Alle Emirates vluchtan landen en vertrekken in terminal 3.
Er zijn luchthavenhotels zat daar, maar dan moet je wel door de paspoortcontrole enz. Heeft ons toch een dik uur gekost om half één 's nachts.