Een nieuw** hotel Orange Palace in Side** dat in april '14 zijn deuren opent. Wij vroegen ons af hoe ver het staat met dit hotel, en zijn er mensen die foto’s genomen hebben? Wij hebben reeds geboekt via Ado-travel van 17 tot en met 27 Mei '14, maar hebben geen idee of het nu al wel of niet klaar is! Kan iemand ons inlichtingen bezorgen aub.
Met dank Marcel en Gerda:dag:
Marcel en Gerda,
Wij vragen ons ook af hoe de stand van zaken is. Na het zien van de laatste foto’s op Holidaycheck.de, die rondom het hotel een grote bouwput, vuilnisbelt en één ravage laten zien, beginnen we nu toch echt ongerust te worden. We vertrekken op 29 april en zullen er 2 weken blijven. Deze reis geboekt via Prijsvrij.nl bij Alltours. We zullen toch eens contact op gaan nemen met deze organisaties. Als ik iets meer weet zal ik het op dit forum laten weten.
Groeten,
Margreet
Kijk even op hun facebookpagina. Daar staan actuele beelden van 22 maart : https://www.facebook.com/orange.palaceside.3?ref=ts&fref=ts
Ondertussen zou het hotel toch moeten open zijn! Ik kan echter nergens bevestiging vinden op het grote internet! Weet er soms iemand al meer?
20 duitse hotelbesprekingen te lezen op: www.hollidaycheck.de. Tot nu toe allemaal positief! Binnenkort zullen de Nederlandstaligen wel volgen! Binnen 14 dagen vertrekken wij!Grts
Ja, ik heb ze allemaal gelezen. Wij vertrekken morgenvroeg on 6.05 u. vanaf Düsseldorf en blijven 2 weken.
Mogelijk treffen we elkaar daar nog. Indien mogelijk laat ik jullie vanuit Side onze ervaringen weten.
Goede reis alvast!
Hoe komt het dat jullie vanuit Düsseldorf vertrekken. Hebben jullie dan misschien vanuit Duitsland geboekt? Wij vertrekken vanuit Brussel, maar hebben wel met Arke geboekt.Wij wensen u alleszins een heel prettig verlof, en hopen spoedig iets van jullie te horen vanuit Side.