Orange County Resort Kemer

Welkom allemaal…

Hier kan je alles kwijt over geannuleerde vluchten en over de onduidelijkheden omtrent de bouw van het hotel zelf natuurlijk…

Wij zelf zouden op 16 april jl. gaan maar omdat het hotel toen nog niet open was is het 23 april geworden…

Eerst zouden we via Eindhoven gaan maar afgelopen zaterdag kregen we een brief van Reiscompas dat we de heen vlucht via Maastricht zouden en gaan en de terug vlucht via Eindhoven.

Wij naar Reiscompas bellen waarom dat nu was en toen zeiden ze van het vliegtuig zat vol dus moesten ze uitwijken naar Maastricht.

En ipv naar Eindhoven terug te vliegen stonden we te boek om naar Maastricht terug te vliegen <_<

Ze verzekerde ons dat het hotel de 22e open gaat.

minder leuk…joh

anders was je nu al lkkr daar geweest…

een voordeel>>>op maastricht/aken airport gaat alles een stuk sneller omdat het erg klein is…

groetjes

filiz

Heey Remond,

Ben je hier ook al!!
Je zult me wel tegen komen in Orange county!! :smiley:

Groetjes,
Lia

hallo allemaal,
eindelijk een side waar we alle vragen en onvrede kwijt kunnen!
crazy, nu hebben ze jouw bericht op vakantiereiswijzer alweer geschrapt,snap je dat nou???
hebben ze erbij gezet dat er nu opeens wel “licht gechat” mag worden.
zooooo hypocriet!
maarja ik heb wel gelezen over dit forum. ik ga samen met mijn moeder 21 mei naar orange county en omdat ik haar meeneem als kado wil ik niet in een bouwput terecht komen!!!
inplaats van voorpret schiet ik al helemaal in de stress, check wel 5 xper dag het net om te kijken of er nieuwe berichten zijn.eigelijk is het 1 groot vraagteken.
steeds vaker vraag ik me af of wel de juiste kuize heb gemaakt met dit hotel te boeken,wordt hier zo moe van.
in oktober wil ik trouwens met mijn vriend naar rixos premium gaan,dit hotel is ook nog niet klaar,dus wacht ik maar even met boeken.
lia ben je nu al in turkije? vertel ons alsjeblieft iets over het hotel, of ben je nog niet begonnen met werken?

groetjes layla :frowning:

Hoi,

Nee, ik vertrek 25 april naar het hotel. Ik weet eigenlijk net zo veel als jullie, alleen ik weet meer van het hotel af. Hoe de onstandigheden zijn weet ik niet.
Maar het gaat 22 april open.

Succes!! :smiley:

Groetjes,
Lia

Hallo allemaal,

Ik las net een berichtje op vakantiereiswijzer dat de bouwvaklieden aan het staken zijn!!! Hoop dat het niet waar is.
Wij zelf gaan 27 april voor twee weken en kijken er erg naar uit, en hebben er toch nog alle vertouwen in dat het allemaal goed komt.
Ik ga samen met mijn man en zoon van 12 jaar, dus hoop dat er nog meer kinderen zijn o.a rond deze leeftijd.
Vraagje aan Lia : wat voor werkzaamheden ga je daar doen?
en je schreef dat je er 25 april naar toe gaat, maar het hotel gaat toch 22 april open?
Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat daar in het OC en dat de mensen vrolijk genoeg zijn, ondanks al de twijfelachtige berichten die we de laatste dagen steeds hebben gelezen.

Groetjes Erika en fam.

Hoi,

Mij zal je in het Grand cafe vinden.
Het klopt dat het hotel open gaat op 22 april en wij (9 Nederlanders) 25 april pas vertrekken. Er problemen met ons visum, vandaar.

Fijne vakantie allemaal!

Zie jullie snel!! :smiley:

Groetjes,
Lia

Het zijn niet echt mijn zaken, maar als Nederlander kun je volgens mij niet echt problemen hebben met een toeristenvisum, je koopt er gewoon een op de luchthaven.

Zo gvg,

Je denkt zeker dat het aan het hotel ligt?? Begrijp ik uit je reactie!

Ik weet of je weet, wat legaal werken is, maar dat is niet op een toeristenvisum. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Ik heb veel papieren moeten invullen om een werkvisum te krijgen. dat moest eerst naar Turkije sturen en toen weer terug.
Ik ga nu vrijdag (op het laatste moment) naar het consulaat in Rotterdam.

Ik begrijp dat jullie nu boos zijn omdat jullie niet weten waar je aan toe zijn, maar reageer dat niet op mij af. Ik weet net zo veel.
Ik ga uit dat het 22 april open, maar lees net op vakantiereiswijzer.nl dat het 28 april pas open gaat.
Ik heb van mijn baas nog niets gehoord.

Ik hoop dat je het begrijpt en zo niet, jammer!!

Succes! :smiley:

Groetjes,
Lia

hoi lia :rolleyes:
vandaag is het dan zover, allereerst wens ik je een goede reis,
en veel plezier!
er worden nog steeds veel verontrustende berichten gemeld,ik hoop dat je ons laat weten hoe het echt ervoor staat,
de een zegt dat het zo goed als af is en de ander zegt dat het nog lang niet af is. maarja ik hoop dat je goed terecht komt, toi toi toi en maak er maar een te gekke tijd van!!!
groetjes layla :wink:

het hotel is nu helmeaal klaar behalve het zwembad voor de gene die het willen weten het binnen zwembad is niet klaar.

www.kras.nl heb ik het vandaan

op http://forum.infraned.com/gallery vind je zeer recente foto’s en op de vakantiereiswijzer een hele reeks reacties van mensen die pas terug zijn. De toestand is blijkbaar aan het verbeteren, maar het ding had nooit in deze omstandigheden mogen openen.