Hallo,
Ik ben opzoek naar een hotelletje of guesthouse op Koh Larn…
Wat ook rolstoel vriendelijk is, en het liefst met uitzicht op zee.
Voor 6 personen… en natuurlijk zoals elke nederlander… Niet te duur :wacko:
Iemand tips…??
Alvast bedankt… ![]()
Hallo,
Ik ben opzoek naar een hotelletje of guesthouse op Koh Larn…
Wat ook rolstoel vriendelijk is, en het liefst met uitzicht op zee.
Voor 6 personen… en natuurlijk zoals elke nederlander… Niet te duur :wacko:
Iemand tips…??
Alvast bedankt… ![]()
Ik heb het even voor je opgezocht wat de Lonely Planet ervan zegt.
Als je Ko Larn bij Pattaya bedoelt, dan staat daar dat het alleen voor dagtrips is, en dat het er vreselijk druk is.
En ook dat er in de weekends weleens een beschonken Thai blijft slapen in een strandstoel. In de weekends wordt het dus bezet door feestvierende (BKK) Thai.
Hans.
Hey, dankje voor je reactie,
Ik bedoel idd koh larn bij pattaya, tis toch voor over een tijdje, maar omdat het er toch rustiger is dan pattaya (periode van songkran) en er is een ouder iemand bij in de rolstoel, daarom is koh larn wel rustiger met watergevechten dacht ik…
Maar ik ga volgende maand die kant ook op, ik denk dat ik ook even kijk daar… wat ze hebben ![]()
op internet vind ik niet zoveel over hotelletjes helaas… daarom hier een post ![]()
De combinatie van feestvierende Thai en Songkran geeft me geen goed gevoel…
Beste Kevin,
Ik heb wel wat ervaring met Koh Larn.
Wat hans2007 ook al zegt…Koh Larn wordt voor 95% bezocht door dagjesmensen uit Pattaya.
Ik keek mijn ogen uit haha…
S’morgens als je wakker wordt is het strand megadruk met alleen maar toeristen uit allerlei landen.
De winkeltjes draaien op volle toeren en de restaurants koken wat af.
Vanaf 15uur s’middags zie je mensen weer weg gaan en komt de rust terug op het eilandje.
Heel bizar,want weinig mensen overnachten op het eiland.
Wij zaten bij een enorm vriendelijke thai genaamd bun.
Om 17uur smiddags sluiten alle winkels en veel restaurants hun deuren.
Kortom…savonds is het eiland op bijna alle plekken compleet uitgestorven.
Wij hebben ons wel enorm vermaakt op ko larn…brommertje gehuurd en dan kom je op leuke plekjes.
Maar rolstoelvriendelijk is ko larn niet echt…hou daar rekening mee.
Er rijden bijna geen auto’s…en er zijn veel heuvels.
Jeroen
na 2 dagen wist men dat mijn vriendin en ik langer bleven.
Rond 17uur kwamen ze altijd naar ons toe om te vragen of we nog moesten eten want na 19uur was alles uitgestorven:zon02:
Ben er idd een aantal keren een dagje geweest, wel leuk… verschillende strandjes bezocht…
Maar nooit in verdiept hoe het er is met een rolstoel, en als er rolstoel vriendelijke hotelletjes e.d. zijn…
Gaat er dus om dat we met songkran een rustige plek hebben, zonder al teveel gedoe met water ivm ouder persoon in rolstoel dus ![]()
Pattaya is gewoon niet leuk met songkran haha, 1 of 2 dagen oke… maar daarna word het vervelend…
Duurt nog wel een tijdje, maar zat te googlen en kon niks vinden…
Eerst in september nog eens genieten van de vakantie ![]()