Hotel Karawan

Hallo,

Wij hebben een aantal dagen geleden het hotel El Hana Beach geboekt. Na 's avonds op internet een paar zeer slechte reacties te hebben gelezen, hebben we besloten om een ander hotel te boeken. We hebben nu Hotel Karawan geboekt. We moest 75 euro p.p. extra betalen voor de mutatie. Wat is jullie oordeel hierover???

Hallo Mauser,

Jullie hebben omgeboekt naar Hotel Karawan, maar dan hebben jullie vast niet alle reacties over Hotel El Hana Beach gelezen.
Er zijn namelijk ook genoeg positieve reacties !

Hotel Karawan ligt aan de grote boulevard van Sousse en via het ovesteken van de weg direct aan het mooie brede zandstrand.
Het hotel is de afgelopen 2 jaar zo goed als helemaal verbouwd en vernieuwd.

Kijk voor recente referenties over dit hotel op http://www.vakantiereiswijzer.nl

Ik wens je een fijne vakantie !

Groetjes,
Pittie

**Hallo,

hier een kort berichtje over hotel Karawan in Sousse.
Vorig jaar zijn mijn vriend en ik naar dat hotel geweest voor 14
dagen en het hotel is heel erg tegengevallen, zowel de kamer
(waar we gratis en voor niks een MUIS op bezoek hadden), als
het eten.
Mij zien ze er zeker niet terug…

Groetjes ,
Annelies

<_< okee het eten en kwa kamers in hotel karawan was niet al te best maar dan moet ge wel zeggen de animators daren waren super best von ik toch ik ben 16 jaar ben enkele maanden terug naar tunesie geweest het eten was daar vies maar das nu 1 maal het cultuur langs daar voor zo’n geld kunt ge toch geen super luxe hotel verwachten ik von het leuk heb me goed geamuseerd :lol: en mis wel de manne langs daar :frowning: vooral de animators zoals Heikel!! mMm nino ,bibi… en de zovele andere gewoon zallig mensen… kzou graag contact hebben met hun kzou nie weten goe te beginne maar ja kijk groetjessss…

xXx kimmeke xXx