Hotel Karawan

Hoi,

Ik heb gisteren met mijn vriend een reis geboekt naar tunesië,sousse, hotel karawan. Nou wil ik graag wat meer info over het hotel van mensen die er ook geweest zijn! Vertel me alles wat je maar kwijt wil!

Groeten Leonie

Hoi Leonie,

Hotel karawan is een hotel die zowel positieve en negatieve reactie’s krijgt. Het hangt er een beetje van af wat je er zelf van verwacht.
Ik ben er zelf al 2 keer blijven logeren (heb er trouwens mijn verloofde leren kennen) en vind het best een aangenaam hotel.
Het hotel ligt midden in een gezellige straat (als je een kamer aan de straatkant hebt kan dit s’nacht wel eens vervelend zijn) heeft 2 mooie buitenzwembaden, en als je de straat oversteekt ben je aan het strand. S’avonds is er animatie bij het zwembad, en normaal kan je er ook tegen betaling een tunesische avond meemaken, echt heel leuk.
Het eten in het hotel vind ik persoonlijk niet erg lekker, maar dat is dan mijn idee he. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk. alleen met geld wisselen had ik in het hotel vaak problemen, je kan maar op bepaalde uren wisselen, en als je iets te laat gaat hebben ze meestal niet voldoende meer om te wisselen.
Dus misschien wel leuk om te weten dat je euro’s gewoon kan wisselen in de bureau’s waar je auto’s kan huren.
Als je verder nog iets wil weten over het hotel dan vraag je het maar.
Wanneer ga je trouwens?

joke

bedankt voor je reactie!
Ben weer wat wijzer geworden!
Wij vertrekken 5 juli voor 15 dagen. Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn daar. Lijkt me heel leuk om alles te ontdekken!
Ga jij zelf dit jaar ook nog naar Tunesië?

Groetjes Leonie

Hoi,

Ik wens je alvast een leuke vakantie toe in het zonnige tunesie.
Ik zelf vertrek zaterdag voor enkele dagen naar sousse, en daarna ga ik in augustus voor 2 weekjes.

joke

Hoi,

Veel plezier! en bedankt voor de info!!

leonie

Ik heb gelezen dat de hele boel gerenoveerd is. En vernieuwd is, omdat er een nieuwe eigenaar op zit. T schijnt nu beter te zijn dan het was. Toevallig trouwens, wij gaan 4 t/m 11 juli naar dit hotel :wink:

Hallo Mascha,

Ja, die informatie heb ik ook gekregen.

Wil je svp zo vriendelijk zijn om als je weer terug bent je bevindingen door te geven ?

Bedankt en alvast een fijne vakantie !

Groetjes,
Pittie

** Neem als je het leuk vindt óók eens een kijkje op **
[**

**](http://www.pittie.web-log.nl/)

Vakantie naar Tunesië geboekt **?

http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/n060.gif

**
Geef het me even door, dan zet ik je op de VAKANTIEKALENDER 2006
Vergeet ook niet de Poll in te vullen !

Weer van vakantie en toch even posten :wink:

Het viel echt hardstikke mee, na wat ik allemaal over het hotel heb gelezen.
Vriendelijke mensen in het hotel, goed eten (maar je moet er van houden en misschien een sterke maag hebben), leuke animatie, kamer werd goed schoongehouden. Iedere dag schone handoeken en werd het bed netjes opgemaakt. Airco deed het prima en het was echt geen vieze kamer. We zaten aan de straatkant, wat druk, maar het had wel iets gezelligs. Leuke zwembaden, leuk strand! Fijn dat het een soort van prive strand is. De medewerkers daar houden in de gaten of de bevolking de toeristen niet lastigvalt. Alleen het all-in vond ik niet helemaal kloppen. Bij 1 bar kon je maar gratis drinken krijgen, de rest was dokken. Niet dat het duur is daar hoor. De mensen in winkels enzo vielen me ook erg mee. Misschien omdat ik niet blond ben en met mn vriend was ofzo. Maar meteen vragen: Where are you from? Holland!! Ohh kaiken kaiken niet kopen! Leuke vakantie gehad!