Hallo iedereen
Ik ben pas nieuw hier, ik was op zoek naar informatie over Tunesie op google en kwam hier terecht, en ik heb een vraagje …
Wie is hier al naar Hotel KARAWAN in Sousse geweest ?
En wat zijn jullie ervaringen daar ??
Is het er aangenaam of niet echt ?
En zeker belangrijk, hoe zijn de animators daar, en hoeveel zijn het er ?
Vallen ze je niet teveel lastig ??
En de animaties ???
Ik wil gewoon alles weten van de mensen die me er iets over zouden kunnen vertellen, ik vertrek namelijk 29 juni voor 2 weken naar Karawan … Samen met m’n vriendin. Dus AUB, ik wacht op reacties
Hotel Karawan ligt aan de boulevard van Sousse, dus heel gunstig gelegen. Helaas zijn de recensies over het hotel niet
echt optimaal. Gelukkig blijkt wel dat veel hotelrecensies vaak erg overtrokken zijn en dat het in de praktijk heel
anders (positief) uit kan pakken.
Originally posted by Pittie@18-06-2005, 23:04:49
** Hallo Gharam,
Hotel Karawan ligt aan de boulevard van Sousse, dus heel gunstig gelegen. Helaas zijn de recensies over het hotel niet
echt optimaal. Gelukkig blijkt wel dat veel hotelrecensies vaak erg overtrokken zijn en dat het in de praktijk heel
anders (positief) uit kan pakken.
Ik heb ondertussen al wat naar de foto’s gekeken op de website van 't hotel zelf, en vind het allemaal erg mooi …
Ja, ik heb ook al gezien dat er veel kritiek op gegeven is, en dat schrikte me toen 'n beetje af … Maar ik ben zelf Tunesisch, en gewoon aan de omstandigheden daar, veel heb ik niet te klagen, op de foto’s zie 't der allemaal erg gezellig uit …
Vroeger ging ik altijd naar hotel Salem in Sousse als ik en m’n moeder zin hadden om 'n paar daagjes op hotel te gaan weg van de familie.
En daar heb ik 't altijd al heel erg leuk gevonden.
Maar jammer genoeg stond salem in geen enkele brochure dit jaar :unsure: daarom Karawan dus, ligt ook in 't hartje van de stad … Maar Salem ziet der niet eens zo gezellig uit als karawan als ik de foto’s bekijk …
Trouwens, ik ben alleen op hotel om te slapen, mss te eten en animaties :lol:
Voordat ik 't vergeet !!! Nog 'n vraag !!! Welke leeftijdscategorie heb je zoal in hotel Karawan ? Meer ouderen ? Of vanalles ? Ben zelf 19, zijn er veel mensen van mijn leeftijd die er verblijven ??
Goh, ik ben dus terug !!!
Hotel Karawan ?? Hoe 't was ??
Najaaa, het eten trok op niets, (alleen de salade, maar daar kan niks mis mee zijn) echt walgelijke kost, is onvoorstelbaar !! Niet te eten …
De kamers ?? Proper !! Alleen verdwijnt er af en toe wel iets uit de kamer !!! Zo is de herlader van m’n telefoon verdwenen …
Kuisvrouwen wel erg sympathiek De liften, er is één grote, 2 kleintjes werken meestal niet !!! En de gang waar onze kamer zich bevond (etage 4) stonk als de pest naar 't één of 't ander Er was een grote vieze plek op 't tapit boven :lol: De animatie ?? Je merkt niet eens dat ze er zijn !! Ik had op een site gelezen dat ze de mensen lastigvielen enzo, wel niets van gemerkt …
En aan 't einde toe hadden ze alle animatoren ontslagen, naar 't schijnt vielen ze dus mensen lastig, wel tegen mij hebben ze niks gezegd hoor :lol: Animatie is dus echt belachelijk, en meestal is het alleen animatie i.v.m. kinderen, daar zaten wij dan … Naja, wel goed voor mensen met kinderen.
Maar ondanks dit alles vond ik 't erg fijn !!! Iedereen was er enorm vriendelijk tegen mij !!! De portier, de picollo (ben gek op die jongen), de receptionist, vreemde maar fijne jongen, en al de rest !!! Ze zijn wel sneller vriendelijk als ze weten dat je Tunesisch bent, is wel een feit … Tegen m’n vriendin waren ze koel, en tegen de rest van de toeristen trouwens ook … Vreemd xxx