Sousse Goed Of Niet?

hoi iedereen

wij gaan in augustus een weekje naar Sousse, we zullen er verblijven in het hotel Karthago el Ksar.
Zou iemand ons kunnen vertellen of we een goede keuze gemaakt hebben?
Alle positieve en negatieve opmerkingen zijn welkom.
Als je tips hebt mag je die ook altijd even meedelen.

Groetjes
Sofie :smiley:

hoi Sofie,

Ook wij gaan naar hotel karthago el ksar. we vertrekken 11 mei . zoals ik al gehoord en gelezen heb moet t een heel goed hotel zijn. t strand ken ik en vind ik erg mooi. maar je hoort nog wel hoe t geweest is daarna. en anders moet je eens kijken op www.holidaycheck.de daar staan veel hotelkritieken over dit hotel.

nou groetjes leila.

hoi sofie

over het hotel kan ik je niets vertellen, maar ik kan wel zeggen dat sousse een goede keuze is. tenminste zo denk ik er over.
het is best een drukke stad waar veel te beleven is.
ik wens je alvast een leuke vakantie toe

groetjes joke

wij zijn afgelopen herfstvakantie in dit hotel geweest, het is een heel goed hotel, eten was goed, zwembad, strand en een heel leuk anim atieteam.
Kortom het was een topvakantie

hoi ,
Wij zijn net terug van el ksar. Nou in t begin is het wel ff wennen. Groot en best wel druk. Maar toen we eenmaal gewend waren vonden we het er erg mooi en goed en vooral gezellig. Alles was oke. Wij gaan dan ook zeker eens terug. Teveel om allemaal op te schrijven Dus als er vragen zijn hoor ik het wel . Nou de groetjes Leila.