Hallo,
In februari ga ik voor 2 weken naar Bali. Mijn ouders verblijven in Wina Holiday Villa, maar ik ben op zoek naar een goedkoper hotel. Weet iemand een hotel dichtbij Wina met schone kamers?
Alvast bedankt!
Hallo,
In februari ga ik voor 2 weken naar Bali. Mijn ouders verblijven in Wina Holiday Villa, maar ik ben op zoek naar een goedkoper hotel. Weet iemand een hotel dichtbij Wina met schone kamers?
Alvast bedankt!
Wanneer ik google op het hotel, zie ik dat het hotel aan de Jl Pantai Kuta ligt. Deze weg is nogal lang, en ik kan geen kaartje vinden met de precieze lokatie van het hotel… Volgens de website van het hotel ligt het hotel 100 meter van de zee af, dat zou betekenen aan het zuidelijke deel van de weg welke loodrecht op het strand loopt, richting Jl Legian.
Hoeveel zou je willen betalen en hoe ver mag het weg zijn van je ouders? Wanneer je overnacht in Jl Poppies I, vind je al een kamer voor 3-5 euro. Niet altijd even schoon. Aan die straat liggen ook Masa Inn, en AP Inn. Deze hebben schone kamers, indien gewenst een AC, een zwembad, en ze kosten vanaf 10-15 euro per nacht. (Afhankelijk van hoe luxe de kamer is.) Deze accomodatie zal minder dan 5-10 min lopen van Wina zijn.
Wanneer je zelf aan het strand wil zitten, kun je ook het Hard Rock Hotel uit proberen. Dit is echter wel wat duurder.
Accomodatie genoeg!
Een kamer voor 10 a 15 euro klinkt goed. Het belangrijkste voor mij is dat de kamers schoon zijn én niet te ver van Wina en dan bedoel ik ongeveer 5 minuten van Wina, zoiets. Heeft iemand misschien nog meer namen van accomodaties? Dan kan ik het alvast een beetje op internet bekijken. Bedankt alvast!
Masa inn, AP inn