Hotel gezocht!

Hallo,

Mijn ouders verblijven op dit moment in Kuta, in Wina Holiday.
Ik ga ze over 3 weken opzoeken en ben op zoek naar een hotel in de buurt van Wina. Liefst zo dicht mogelijk! Geen al te duur hotel, maar het moet wel schoon zijn en ben op zoek naar een kamer met airco en warm water.
Mijn ouders hebben 2 hotels gezien: Bendesa en Hotel Lusa. Heeft iemand ervaring met deze hotels? Of weet iemand nog een ander hotel die aan mijn ‘eisen’ voldoet? Hoor het graag! Bedankt alvast!

Groetjes!

Laat je ouders gewoon een paar hotels binnenstappen en een kijkje nemen. Zij zitten daar en hebben de meest actuele informatie, ik kan vanaf mijn bureau in Houten niet zien hoe schoon een hotel is…

Hoewel ik meerdere keren op Bali geweest ben de afgelopen jaren, ken ik niet alle hotels. Soms verandert het managment en is een hotel ineens minder schoon, soms schieten de prijzen omhoog en niet elke verbouwing (wanneer slecht uitgevoerd) komt het hotel ten goede.

Enneh, wanneer het gekozen hotel niet bevalt, verhuis je de volgende nacht gewoon naar een ander. Geen enkel probleem.

Succes!

Hallo Jenny, begrijp je reactie, maar mijn ouders zijn dus inderdaad bij Hotel Lusa en Bendesa binnengeweest en hebben de hotels gezien. Zij vonden het er goed uitzien, maar mijn vraag is of anderen er ervaring mee hebben, bijv. ook wat betreft het ontbijt wat moeilijk te beoordelen is als je er even 10 minuten binnen bent geweest. Of dat mensen dus nog andere hotels weten daar in de buurt, zodat mijn ouders daar ook een kijkje kunnen gaan nemen. Dus als iemand tips heeft, hoor ik het graag! Bedankt alvast!

ken de hotels die je noemt niet, wel de omgeving, je zit vlakbij bij Poppies I en II vooral in Poppies I zijn heel veel goede low-budget hotels.
misschien zit daar iets bij
gr.emcee

ik ken ook de hotels niet, maar wel de omgeving.

zelf ben ik verschillende jaren bij AP in geweest op Jl Poppies I (vorig jaar april voor het laatst), en over dat hotel ben ik zeer te spreken. goede kamers, lekker ontbijt, warm water en optionele AC. dit hotel kost ongeveer 10 euro per nacht.

http://www.apinn-bali.co.id/

op een site als trip advisor kun je meestal ook goede recenties vinden (in het Engels)