Hallo,
Ik ga in mei naar Kuta. Iemand ervaring met het hotel ‘Wina Holiday Villa’?.
groetjes
Hallo,
Ik ga in mei naar Kuta. Iemand ervaring met het hotel ‘Wina Holiday Villa’?.
groetjes
Wij zijn daar een keer geweest in 2004 geloof ik, afgrijselijke ervaring met eigenlijk alles.
Nou is dat nu niet bepaald representatief te noemen gezien de tijd maar ons zien ze daar nooit meer terug. Je vroeg naar de ervaring dus vandaar! Hopelijk zijn er mensen die nu 2013 heel andere (lees betere) ervaringen hebben, ik hoop het echt!
Hallo,
Bedankt voor het reageren. Dat is vervelend dat jullie daar geen goede ervaring mee hebben gehad. Wij hebben toch geboekt aangezien ik nog maar weinig tijd had om te boeken. Hopelijk is het nu een aantal jaar later beter geworden. Was de locatie van het hotel wel goed?
Groetjes,
Nadiah
IK heb ook nog even op zoover gekeken en daar niet veel wijzer van geworden!
Wat je vraag betreft de ligging die is gewoon prima evenals de prijs voor de 3***
Laat hier na afloop van de trip eens weten hoe het daar nu is!
Alvast fijne vakantie
:cheer:
prima hotel goede ligging gratis busje naar kuta centrum 100 meter van strand.
Dat is goed om te horen! bedankt Hansjp45
Hallo Naaddje,
Familie van mij hebben vorig jaar hun wittebroodweken bij Wina Holiday Villa gevierd. Ze waren ietswat teleurgesteld omdat aan dat aspect niets te doen, dus geen extra aankleding of decoratie. Verder was het er schoon, bediening was vriendelijk (zoals altijd eigenlijk), uitgebreid ontbijtbuffet, op zich een leuk complex, redelijk rustig, goede ligging (niet in het midden van Kuta-centrum). Dus op zich een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Eten en drinken vond ik aan de dure kant, maar je kunt altijd bij een warung of restaurant eten en je eigen biertjes/drankjes kopen en in je koelkast zetten.
Ik hoop dat je wat aan deze ervaring hebt. Alvast een hele fijne reis!
Hallo Deboor,
Dat is fijn om te horen! Klinkt zeker positief. Bedankt voor het reageren!
Groetjes Naaddje
Wij hebben ook in 2012 een verblijf gehad is een vriendelijk hotel wina is wat sober maar schoon en eten is goed personeel is behulpzaam er zitten veel over winteraars uit holland is een goed verblijf het ligt van een stuk van de drukke weg je hoort geen herrie en je ben zo in kuta zelf er is van alles te doen
Bedankt voor het reageren! Ben op dit moment in wina holiday villa! Vind het een prima hotel en heerlijk rustig hier! Bedankt groetjes vanuit Bali