Wie weet een leuk questhouse in Kuta op Bali?

ik ga 20 januari voor 4 maanden alleen rondreizen! ik start op bali,wie heeft nog leuke tips…wat ik zeker niet mag missen!! en leuke slaap plekken?

Heej!

In april ben ik in Indonesië geweest. In Kuta heb ik geslapen in Sandat Bali 2. Dit is geen guesthouse, maar een mooi hotelletje met nette, schone kamers en een zwembad. Tussen dé uitgaansgelegenheden en het strand. Een 2pk voor volgens mij ongeveer 5 euro p.p.p.n. inclusief ontbijt. Een koopje dus!

Heel erg veel plezier en succes op je reis!!

Groetjes

Wij hebben een huis in het noorden, niet zo ver van Lovina, mijn vader is daar in de maanden februari en maart, dus als je in die tijd nog door het noorden van bali reist, kun je daar overnachten. Aangezien mijn vader alleen gaat, zijn er nog een aantal kamers vrij.

Heb net drie maanden in Bali gewoond, ik heb daar Engelse les gegeven en een nieuwe school opgezet (ben helaas weer in NL), kijk voor tips eens op http://www.outofasia.nl.

Er is zoveel te doen en te beleven, met name buiten het touristische zuiden! Ubud is gezellig en daarvandaan kun je leuke daguitstapjes maken. Ik vond o.a. Gunung Kawi, een rotstempel, heel speciaal. En niet te vergeten de sawa’s…

De omgeving van Bedugul, met zijn bergen en meren, is ook erg mooi. Bovendien is de weg ernaartoe prachtig.

En je kan lekker duiken en raften op bali. Zie http://www.balihappytour.com voor meer info. EN als gevolg van de moordende concurrentie kun je altijd en overal afdingen op prijzen… Al is dat vaak niet eens nodig…

Veel plezier op Bali (en tijdens de rest van je reis),

Jenny

Uhm, ik zou niet naar Kuta gaan, als je door Indonesie gaat reizen, en begint op Bali(dus niet al te lang in Bali blijft) dan is Kuta gewoon ronduit zonde van je tijd. Had je ook geld kunnen besparen en een busreis naar Salou kunnen boeken (bij wijze van spreken).
Kuta is heel toeristisch en laat je absoluut niet het 'echte’Bali zien.
In het vliegtuig naar Bali spraken we een aantal Nederlandse toeristen, iedereen die we vertelde dat we naar Sanur gingen en van daaruit naar Ubud en het noorden zeiden: “Nee dat is saai, je moet naar Kuta, dat is echt wat voor jullie.”
Ik ging gewoon bijna twijfelen, nou, we zijn er 1 dag geweest en ik wist niet hoe snel ik een taxi moest aanhouden om er weer weg te komen zeg!:retard:
Het is leuk als je op party-vakantie met vrienden gaat, maar dan kun je jezelf 14 uur vliegen besparen en gewoon naar Spanje of Turkije gaan.
Nee, Kuta is leuk voor een avond, maar ik zou er echt niet in een guest house gaan zitten. Er zijn zulke mooi plekken, en Kuta is er niet een van!

Eka,

Zou je mij meer informatie betreffende je huis kunnen zenden op mijn privé adres: luc-goovaerts@pandora.be
Dankjewel,
Luc

Eka is geen lid meer van dit forum. Ben bang dat je van deze gebruiker dan ook geen antwoord krijgt.