Hotel in Bangkok

wie weet er een goed en niet te duur hotel in bangkok dichtbij nana entertainment plaza of soi cowboy voor 1 of 2 nachten?
thanks

Kijk even op asiahotels en zo. Of bij voorgaande correspondentie over dit onderwerp. Leuke hotels te krijgen tegen prima prijzen.

hotels gelegen aan sukhumvit road:Woraburi-sukhumvit:standaard kamer prijs:1100bath adres =sukhumvit soi 4 tel:+66(0)26567029.Nana hotel:standaardkamer prijs:1490bath adres=sukhumvit road soi 4 tel:+66(0)22552525.sawasdee sukhumvit inn:standaardkamer:prijs=850bath adres:sukhumvit soi 57.Voor lekker uit te bol tegaan:nanadisco:adres:sukhumvit soi 4.Midnite bar,soi cowboy(2 verdiepingen met amusement)adres:sukhumvit road soi 23.Absolute7 bar:sukhumvit soi 7.voor verdere informatie zie tip van Carton!!mvg:plastiek.

Je moet eens kijken of ze in de backpackerstreet niet wat leuks hebben… is echt een hele gezellige straat!

Dat dacht ik ook Anouk,maar hij vroeg (Kerckvoorde)hotels aan het sukhumvit road,zodoende heb ik mij daar op gebaseerd!Over Kao san road,het is gezellig om daar door te wandelen,meer niet,teveel lawaai s’nachts om te slapen,je kunt beter een guesthouse nemen aan de rambutrie road.mvg:plastiek.

Ik weet dat hij daar naar vroeg maar ik denk geef Kerckvoorde even een andere optie haha…

Ik weet het Anouk,het geeft niets!!Ook nog een klein tip meegeven aan kerckvoorde,je moet ook is ff surfen op sawadee.com!! sta veel informatie over hotels,eilanden etc…groetjes:nu nog plastiek.

Hoi,

Een vriend van me woont in BKK en heeft ons villa chacha aangeraden.

www.villachacha.nl. check die site ff voor meer iinfo (prijs, lokatie, foto’s etc.)

Gr.Sieger

www.villachacha.com bedoel ik…

Ik ging er ook niet van uit dat het wat gaf…

het is goed om te weten,Sieger74:bedankt:plastiek.

site doet 't niet…

http://www.agoda.nl/asia/thailand/bangkok/villa_cha_cha_hotel.html

Royal Benja is wellicht een optie. Sukhumvit Soi 5, in dezelfde straat als Foodland en Gulliver’s.
Te boeken via bijvoorbeeld www.asiarooms.com
Op 5 minuutjes lopen van NEP en Cowboy is ook niet al te ver weg.

Ik ben op zoek naar een leuk hotel waar ik de eerste 1 of 2 dagen/nachten kan bijkomen en wennen aan het klimaat etc…

Dus geen goedkoop hostel. maar een hotel met eigen badkamer en warm water etc…

Het hoeft geen uberluxe te zijn, dus ik zoek rond een budget van 1000-1500 BAHT… Is daarvoor wat te vinden? Liefst in de omgeving van Khao San Road…

Het reis trouwens alleen.

Iemand suggesties?:chin: