Goede middag allemaal.
Ik heb via mijn werk een dame ontmoet.
Ze heeft een leuk nichtje in Bangkok.
Ik ga haar opzoeken in november.
Er is natuurlijk een kans dat ze niet komt opdagen.
Ik wil er dan het beste van maken. Ik zoek een goedkoop hotel of hostel in Bangkok, wat in de buurt moet zijn van nachtclubs. Misschien ontmoet ik daar wel een leuke dame? Wie kan mij helpen voor tips? Alles is welkom.
2 likes
Hoi Elwin!
Als je in Bangkok dicht bij het nachtleven wilt zitten, is de wijk Sukhumvit een goede optie. Daar vind je veel clubs, bars en restaurants, en er zijn ook budgetvriendelijke hotels en hostels. Kijk bijvoorbeeld eens op Soi 11 of Nana – daar is het ’s avonds levendig en je zit dichtbij de BTS Skytrain.
Voor hostels kun je zoeken naar Bed Station Hostel of Bodega Bangkok, die hebben een sociale sfeer en liggen centraal. Houd er wel rekening mee dat het in deze gebieden druk en toeristisch kan zijn, en let goed op je spullen.
Beantwoord dit je vraag? Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Veel plezier!
Goedeavond beste Sanne, Bedankt voor je mail en bericht.
Jij hebt mij best al op weg geholpen.
Ik ben door toeval op de website www.tipsthailand.nl terecht gekomen, en daar ben ik ook wijzer uit geworden. Ik had voor nu eigenlijk 1 korte vraag aan je, Stel dat Ik niet wordt opgehaald door die dame met wie ik dagelijks contact heb, dan wil ik het liefst een dame zoeken voor een gezellige 3 weken vakantie. Denk jij dat ik die in die wijken vindt? Ik wil mij liever niet met een prostituee bezighouden. Gewoon een nette leuke jonge meid waar Ik het dan 3 weken gezellig mee kan hebben.
Goede middag allemaal.
Ik vertrek maandag naar Thailand.
Ik heb een overstap van bijna 13 uur in Mumbai.
Ik ga het vliegveld denk ik niet verlaten.
Ik heb wel een opdracht gekregen van de buurman van mijn zusje.
Hij wilde dat ik voor hem een T-shirt koop van het cricketteam van India.
Nu wilde ik vragen aan jullie waar ik die kan kopen in Mumbai, maar mijn voorkeur is op het vliegveld.
Nu komt mijn tweede vraag/probleem.
Ik moet op 22 november uitchecken in het hotel voor 1200 uur.
Mijn vlucht vertrekt om 2200 uur.
Nu is mijn vraag of jullie een advies hebben wat ik in die tijd kan doen.
Ik heb dan 1 koffer en 1 rugtas bij mij.
Hoi Elwin! Buiten het vliegveld heb je in ieder geval wel veel shops waar je zo’n t-shirt kunt kopen, maar op het vliegveld weet ik niet. Niet uitgesloten, maar zeker weten…?
En over het uitchecken: in welke wijk ligt je hotel?