bangkok hotel

iemand tips voor een goed hotel rondom sukhumvit road om tijdens de kerstperiode te verblijven samen met mijn vriendin?prijzen nrond de 1500-3000 batht,liefst met zwembad en met jacuzzi(liefst op de kamer).
alvast bedankt

The Dawin Nana heeft een gunstige ligging aan de Sukhumvit Road en biedt eenvoudig toegang tot het nachtleven en de winkelcentra van Bangkok. Het beschikt over luxe en toch betaalbare accommodatie met gratis draadloos internet en een buitenzwembad. Het Dawin Nana ligt op slechts 5 minuten lopen van het BTS-station Nana. In de buurt vindt u verder diverse winkelcentra, zoals The Emporium en Siam Paragon. De internationale luchthaven van Bangkok bereikt u in 45 minuten rijden. De moderne en stijlvolle kamers beschikken over een lcd-tv met kabelkanalen, een bureau, gratis draadloos internet en een 24-uursroomservice. U kunt ontspannen en zonnen aan het zoutwaterzwembad en op het zonnedek op het dak. Het 24-uursrestaurant serveert Thaise en westerse gerechten, die kunnen worden genuttigd op de patio in de buitenlucht.
Adres: 35/1-2 Sukhumvit Road, Soi Nanatai (4), Bangkok 10110
gegroet:georgessiam.

Geen zwembad, iets meer dan 3000 Baht, wel kamers met jacuzzi: S15

http://www.s15hotel.com/index.html

The Federal; soi 11. Leuk zembad, geen jacuzzi. Wel gasten met thaise dames maar niet storend

Bedoel jij het federal hotel?,ik heb daar slechte herinneringen aan!(lawaaierig,het ontbijt trok op niets,kamer waren vuil en handoeken stonden stijf van de was)kan misschien ondertussen wel al verbeterd zijn,maar daar zien ze me niet meer terug.