Hotel Hasdrubal

Wie kent hotel Hasdrubal???
Wij zijn een niet meer zo piepjong stel (50+) en zijn van plan om zo rond september naar Djerba te gaan. We hebben een beetje zitten kijken in de diverse reisgidsen en kwamen daar Hotel Hasdrubal tegen. Het lijkt ons een mooi en rustig gelegen hotel. We hebben ook het internet al afgespeurd en ook wel het een en ander gevonden. Maar het is altijd beter om iets te horen van iemand die daar al eens is geweest.

Ria

Ik heb mijn vakantie 2 jaar geleden doorgebracht in Hotel Hasdrubul. Het is inderdaad een mooi 5* hotel, daar is niks op aan te merken. Mooie goed onderhouden grote kamers en een prima service. Het eten is goed en verzorgd. Alles wordt zeer goed onderhouden en schoongemaakt. Rond het zwembad zijn voldoende rustbedden met matrasjes en parasols evenals op het strand. En je kunt zowel aan het zwembad als op het strand een hapje eten, al is dat wel aan de dure kant. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik zal er echter niet zo snel meer naar toe gaan, ik vind het een beetje saai. Het is echt een hotel voor wat oudere mensen en je ziet er dan ook heel weinig kinderen. Als je nog meer wil weten stuur dan gerust een berichtje.

gr. Marianna