Terug Van Djerba

Hallo iedereen,

het was goed op Djerba alleen HEEL warm maar dat went wel

Over garden park: Het eten was niet goed voor de rest allemaal in orde. Het hotel probeert je wel verkeerde rekeningen enzo aan te smeren. Wanneer iemand wat meer over dit hotel wilt weten je kan me altijd mailen op punkieke@yahoo.com

Groeetjes

Was dat een Riu Hotel? Want wij twijfelen namelijk ook er eens naar toe te gaan? en laatst waren we in een Riu in Cyprus en dat is ons enorm meegevallen !

Hey, ik heb van 9 september tot 16 september in Tunesië gezeten, in Djerba. Het was gewoon super en dat heb ik ook te danken aan het hotel waar ik verbleef ‘Hotel Fiesta Beach’('4*).Het eten was heel gevarieerd en lekker, groot zwembad, animatie was goed, direct aan het strand, mooie kamers, …Teveel om op te noemen eigenlijk!
Om een geslaagde vakantie mee te maken, boek dan in ‘Fiesta Beach’!
Hier de site: http://www.fiesta-beach.com/
Om meer uitleg te krijgen of foto’s: niamhderudder@hotmail.com

Beste Niamh,

Wat fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad op Djerba.
Heb je de Djerbagroep wel eens bekeken?Dat is een site met allemaal dol enthousiaste Djerbagangers zowel repeaters(mensen die meerdere keren zijn geweest of elk jaar terug gaan)en mensen die info willen hebben.Je kan daar je foto’s en hotel info ook kwijt we hebben op deze site voor elk onderdeel een aparte map.Hoop je daar te ontmoeten met jouw info.

Sonya