Terug Uit Djerba, Echt Super

Hoi mensen,

Ik ben sinds gisteren weer terug uit Djerba en ik wil terug :smiley:
Het weer was minder maar dat maakte mij en mijn vriend niet uit.
Het hotel was klein maar zeer goed en de mensen die het runnen zijn zeer aardig en spreken goed engels en duits.
Het eten is daar ook fantastisch vooral de harissa, het hotel heeft echt een uitstekende kok.
s’Avonds komen veel locale mensen daar iets nuttigen, erg gezellig.
De kamers zijn ook erg schoon, het werd dagelijks schoongemaak.
Mijn vriend heeft er elke dag kunnen kiten en ik heerlijk paardgereden, omdat een vriend van ons daar woont wist hij de leuke plekjes waar je iets kon doen enz…
Waarschijnlijk komen we daar nu ongeveer 5 à 6 keer per jaar omdat mijn vriend gaat helpen daar met het les geven en het organiseren, daarom waren wij daar omdat het een en ander besproken moest worden.
De plannig is dat we rond mei er weer heen gaan.
Ik ga nu eerst even zoeken naar een recept voor harissa want dat moet ik hebben.
Groetjes.

Hey Vanes

Ben blij dat je het goed hebt gesteld ! Djerba is hét gewoon…
Zou wel in jullie vriend z’n schoenen willen staan… daar iets opstarten in Djerba… tof !
Wij hebben hier via België ook eens geïnformeerd om ginds een hotelletje (wel iets exclusiefs) te starten…maar dit duurt ca. 2 jaar vooraleer je alle nodige attesten en vergunningen hebt… en ja… die eurootjes om dit allemaal te overbruggen, die mankeren we wel. Maar goed, dan gaan we zelf maar steeds gewoon op reis en dromen we verder.

In welk hotel zaten jullie, want dit vind ik nergens terug… (ofwel lees ik niet goed natuurlijk…)

Groetjes

Yves

Hoi,
Wij zaten in hotel Dar Ali.
Het is een klein residence aan het begin van de toeristen hotels, het word gerunt door een argentijns/tunesiè’s vrouw en haar man.
Zeer vriendelijk personeel.
www.maghreb.com/dar-ali/
het is een kleine site maar wel grappig.

Groetjes Vanessa.