Klein hotel Djerba

Vorig jaar zijn wij voor het eerst in Tunesie geweest. Dit is ons (2 wat oudere vriendinnen) heel goed bevallen. Maar wat ons op viel dat het allemaal van die grote hotels zijn. Wij verblijven liever in een klein knus hotelletje. Dit jaar willen wij naar het eiland Djerba gaan. Wie weet daar een klein knus en gastvrij hotelletje. Beslist geen all in.

Hallo,

Ik vind dit een geweldig hotel:www.hotelarischa.com/engl/index.html

Recensies Tripadvisor: www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1187636-d1204994-Reviews-Hotel_Arischa-Houmt_Souk_Djerba.html

Het hotel ligt in Houmt Souk zelf.

Groetjes,
Pittie

Hallo ik wil me er niet mee bemoeien maar Dar Ali van Carola en Tahar is GEEN kitesurf hoteletje meer, het is een leuk familie hoteletje met een persoonlijke behandeling en vriendelijk personeel en 3 min van het zeer mooie strand.
Het heeft een zeer gunstige ligging in de 1e zone touristiquek U bent in 5 min in Midoun met een taxi voor 2.5 dinnar en voor 4.5 dinnar in de hoofdstad Houmte Souk.
Ik wens U een mooie vakantie toe.

Bert

Hoi Bert,

Ik had het idee dat het hotel Dar Ali te koop staat of ondertussen al verkocht is.

Groetjes,
Pittie

Hallo pittie, ja dat klopt ZE proberen dat al jaren maar het lukt niet.
Ze hebben het wel al 2x verhuurd maar ook dat was geen sucses,ze zitten er nog steeds zelf in waar ze niet zo blij mee zijn, ze worden ook een dagje ouder.

Hoe is het overigens met jullie twee?? mag hopen alles goed?
Met ons gaat het prima we zijn nog steeds heeel gelukig hier en hebben nog geen dag spijt dat we de stap toen hebben genomen we zijn nu 5 jaar hier en hebben ook het gevoel dat we gesetteld zijn en voelen ons dan ook helemaal thuis hier.
We zitten beide goed in het werk en vervelen ons dus niet ook nu het weer al weer beter wordt langzaam aan maar we mogen niet klagen we hebben een mooie winter gehad het geen 10 dagen koud geweest, vandaag en morgen is het 27 graden hier dus geen rede om te klagen.
Reizen jullie ook nog veel door het land hier??? er is genoeg te zien zo als jullie weten en hebben jullie nog geen plannen je hier te vestige? dan hoeven jullie niet zo ver te reizen altijd.

Groetjes Bert en Miriam :zon02::zon02:

Hoi Bert,

De verkoop zal niet meevallen, ze vragen 1.950.000,00 Euro :confused:

Mail je binnenkort, bij ons is genoeg gaande, maar wil niet te veel privézaken hier op Wereldwijzer zetten.

Hoop dat je emailadres nog hetzelfde is, dat van mij is [EMAIL=“pittiepit@gmail.com”]pittiepit@gmail.com

Groetjes ook aan Miriam,
Pittie

Hallo allen,

Een ander leuk klein hotel in Midoun, vlak bij het strand is hotel Petit Palais Miramar. Een beetje loungeachtig en echt keurig.

Op diverse bookingssites te boeken.
Fijne vakantie!

Leuk sfeerhotel schijnt ook te zijn: Dar Dhiafa www.dardhiafa.com , wie kent het of heeft er ooit gelogeerd? De recensies op tripadvisor zijn zeer wisselen. Ik zou er ooit wel eens naar toe willen.