Hallo,
De eerste week van september ga ik voor het eerst naar djerba met mijn vriend, na veel zagen krijg ik hem eindelijk mee :biggrin:
Maar ik regelde alles, ik heb besloten naar Riu palace royal garden te gaan maar nu blijkt op vakantiereiswijzer dat er eigenlijk veel negatieve reacties staan! Ik ben wel ongerust want als deze reis tegenslaat dan krijg ik hem waarschijnlijk nooit meer mee!
Zijn er mensen die naar dit hotel al zijn geweest? Hoe waren jullie ervaringen? Iemand die mij kan zeggen hoe het er werkelijk is?
Met vriendelijke groeten, Rebecca x!:beef:
Hallo Rebecca,
Waar je ook kijkt of leest je zult altijd verschillende reacties over een hotel vinden. Ik krijg soms reacties van mensen die in dezelfde week in hetzelfde hotel waren en de 1 vondt het super en de ander 3x niks. Ik kan je dus alleen mijn mening geven. Royal Garden is een fijn hotel wat onlangs helemaal is gerenoveerd. Ruime kamers en alles wordt goed onderhouden. Het eten is zonder meer goed en uitgebreid. Een groot zwembad met parasols en ligbedden en ook op het strand zijn ligbedden en parasols. Het strand is ruim en soms ligt daar inderdaad wat wier, daar kan niemand iets aan doen, de natuur gaat nu eenmaal haar eigen gang. Het wordt dagelijks opgeruimd en is er is ook niet altijd wier, dat ligt aan de windrichting en het weer boven de Middelandse zee. Het personeel is vriendelijk en altijd bereid aan je wensen tegemoet te komen. Maar sommige mensen verwachten dat het eten e.d. hetzelfde is als thuis en vinden 8 verschillende vlees/vis gerechten blijkbaar niet voldoende. Ik zou echt niet weten wat er verkeerd aan is, ik zou zonder meer dat hotel boeken ware het niet dat ik mijn eigen plekje op Djerba heb.
Groetjes,
Marianna
Hai! Het is inderdaad ook mijn ervaring dat de een heel positief is over een hotel en de ander niet! Ik zat vorig jaar in hotel Ksar djerba, ligt aan de overkant van riu, en als je op zoover kijkt staan er (naast de mijne!) alleen negatieve reactie’s! Ik snap er niks van! Ik vond het een geweldig hotel!
Het enige is dat je de mensen van het hotel moet behandelen zoals je zelf graag behandeld wilt worden, dan doen ze alles voor je en vinden ze je helemaal geweldig! Ik ga zelf ook in september, weer naar Ksar. Alvast een hele fijne vakantie, maar dat moet goed komen! Groetjes, Leonie