Hotel Garden Park

Hallo,

heeft er toevallig al iemand in dit hotel (garden park) gelogeerd?? Kan iemand wat vertellen over het eten, de kamers, het v erblijf in het algemeen.
We vertrekken 31 augustus en we zouden ook graag wat over rondreizen voor een dag ofzo te weten komen.

Tips zijn welkom :slight_smile:

m.v.g.
Eva

Over die excursies hoef ik niet echt meer info want ik heb een beetje hieronder ere wat over kunnen lezen, natuurlijk de leuke mag je wel even vermelden

Ik had nog een vraagje, is het er eigenlijk goed voor 20-jarigen? We zijn geen discotheekgangers dus daar geen info over, maar zijn er nog jongeren die daar op vakantie gaan? in september dan hé

groetjes

Hallo Eva,

Ik kan je weinig vertellen over het hotel, behalve dat het bijna aan het einde van de hotelzone ligt. Wat je vraag betreffende jongeren. Ja die zijn er nog volop in september. Ieder hotel heeft 's avonds animatie en bijna ieder hotel een disco. Je kunt daar echt heel gezellig uit gaan de disco’s daar kun je niet vergelijken met die hier in Nederland. Men gaat daar pas na de animatie in het hotel heen en voor 00.30 uur is daar niks te doen. Over de excursies had je genoeg informatie schreef je. Misschien is dan een tocht naar het Flamingo-eiland wel iets voor jou.
De beschrijving daarvan staat op de Djerba Groep, je kunt daar ook een paar foto’s terug vinden. Je bent er de hele dag mee onderweg en het kost 40 tnd inclusief de maaltijd en drinken. Meer weten??? Dan even mailen of je vraag hier of op de Djerba Groep stellen.

Groetjes,
Marianna

http://groups.msn.com/DjerbaGroep

Dank je marianne voor je uitleg, het tochtje naar de flamingo eiland zie ik goed zitten. Hopelijk gaat ons hotel goed meevallen. Wat bedoel je met dat de discotheken verschillend zijn? Nou ja heel hard bedankt

Hoi,

Ik was op zoek naar info over Djerba en toevallig kwam ik hier terecht. Ik woon in België en vertrek op 3 september naar hetzelfde hotel als jij, misschien komen we elkaar wel tegen …
De dingen die ik al gelezen heb op internet over dit hotel zijn in ieder geval positief, zwembad en privé-strand en heel veel activiteiten te doen.
In ieder geval, amuseer je, wij zullen dat ook doen!
Groetjes Eveline

Hey eveline,

wij zijn ook van belgie, misschien dat je ook dat goedkoop last minute hebt als ons.
Nu vroegen we ons even af hoe oud jij of jullie bent/zijn, want ik denk niet dat er veel jongeren het in hun gedachten houden om naar djerba te trekken (wij in het begin ook niet maar ja)
Hopelijk valt het hotel goed mee, ik heb ook al gekeken en het ziet er goed uit, maar je weet nooit wat te verwachten natuurlijk.
Je kan me anders een keer mailen op punkieke@yahoo.com dan gaat de rest zich misschien niet ergeren ofzo :slight_smile:

Groetjes

Hallo allemaal,

Toch niet bang dat wij ons gaan ergeren hier?? Djerba is niet zoals de spaanse costa’s de bestemming waar de meeste jongeren voor kiezen. Toch zie je er behoorlijk veel jongeren. En ook in september zijn die er al is het wat minder dan in juil/aug.Vooral mensen die van de zee en het strand houden zijn daat heel goed op hun plek. Djerba heeft een geweldig mooi en breed wit strand met een kristalheldere zee. Wat de disco’s betreft, er zijn er een aantal die ook door de plaatselijke jongeren druk worden bezocht. De muziek is een beetje anders omdat er natuurlijk ook de arabische popmuziek wordt gedraaid. Er zijn een paar leuke stadjes dus er valt echt genoeg te beleven op Djerba. De plaatselijk jongeren zoeken ook heel graag contact en vaak onstaan daar leuke vriendschappen uit. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier toe op Djerba.

Groetjes,
Marianna

hallo allemaal

ik ben daar op reis geweest ongeveer 2 weken geleden en verbleef in hotel garden park. het is een heel goed hotel voor zijn prijsklasse en heel mooie kamers ,goed eten ,de animatie is er war minder vooral op kinderen gericht maar voor de rest alles supergoed. je kan ook naar de andere hotels hun animatie gaan kijken vb. in palm djerba daar zijn heel mooie shows. ik was daar ook alleen met een vriendin en aanbiedingen om eens uit te gaan krijg je genoeg. in de discotheek van het hotel was er nooit veel volk maar de muziek was ok en de dj ook.(kan je toevallig geen briefje afgeven van mij aan hem we hebben hem het laatste uur van onze vakantie leren kennen dus veel te kort en heb geen adres of zo kunnen vragen please)
thanks sté.

Tzou wel lukken als ge da echt wilt, dus zeg maar wa ik moet doorgeven ofzo

Bedankt voor efkes te zeggen hoe het was, want ik heb op een frans forum negatieve reacties gelezen dus dit is echt een opluchting
bedankt

groetjes eva

Originally posted by Aan de anonieme gast@22-08-2003, 22:07:57
** Tzou wel lukken als ge da echt wilt, dus zeg maar wa ik moet doorgeven ofzo

Bedankt voor efkes te zeggen hoe het was, want ik heb op een frans forum negatieve reacties gelezen dus dit is echt een opluchting
bedankt

groetjes eva **

ok tof
kan ik je misschien een briefje of zo doormailen mijn email is steppie77@hotmail.com je moet je adres maar doormailen by the way hoe oud zijn jullie

Hotel Garden Park

Het was voor ons de eerste keer in Tunesië, meer bepaald in Djerba. Door het hotel op zich zouden we niet meer geneigd zijn om terug naar Djerba te komen. Al een geluk dat we er zelf het beste van hebben gemaakt.

Het liep al verkeerd in België. Maandag voor ons vertrek hadden we een last-minute geboekt en er werd ons de volledige brochureprijs aangerekend (airstop).

In het hotel liep het al van de eerste dag verkeerd. De airco en de telefoon waren stuk. En de kamer had een tussendeur (vlak naast het animatieteam) waardoor we alles maar dan ook alles konden horen. Oh ja en we lagen ook met uitzicht op een rijweg. Dus 's morgens werden we niet gewekt door de vogeltjes maar door het lawaai van auto’s, vrachtwagens enz.

De dag erna was nog leuker. Ik denk dat bijna alle mensen die bij mediterra hadden geboekt kwamen klagen. We moesten in de vuiligheid eten van de mensen die voor ons waren geweest. De tafels werden niet opnieuw proper gemaakt en gedekt. Je moest je bestek ook zelf zoeken (als je geluk had dan vond je iets, anders moest je opnieuw iemand aanspreken en enorm lang wachten).

Met de klacht werd iets maar niet genoeg gedaan. Het enige dat je kon doen was zo snel mogelijk gaan eten. Onze kamer was een hel. We kregen op regelmatig reclameren een nieuwe kamer. Na twee dagen op excursie te zijn geweest had het kamermeisje een mooie versiering gemaak, echt leuk (sommigen maakten het echt wel wat goed). Maar ja je hoort het al. We zaten met een lek, gevolg een enorme plas water. Tegen de avond was het opgelost.

Op zich is het een enorm mooi hotel (zeker als je met je gezin en vrienden gaat). Maar het management laat te wensen over. Want er waren echt wel lieven mensen die het goed met je meenden.

Moest je toch in dit hotel zitten, ga dan nooit in op de verzorgingskuren. Veel te duur en het is de prijs echt niet waard. Ze leggen het heel goed uit en eens je binnen bent is het gedaan.

We kregen van een collega te horen dat het hotel Karthago een echte aanrader is.

We hebben er alsnog een zeer fijne vakantie van gemaakt omdat we er regelmatig op uitgetrokken zijn.

Groetjes Zx. :blink:

Jammer Vliegje

dat dit je eerste ontmoeting moet zijn op Djerba.

Inderdaad, het hotel heeft 3 sterren en laat een beetje te wensen over naar voeding / properheid… jammer…

Wat je zegt : Kartagho is inderdaad heel goed (all-in in België). Ook Djerba Plaza (HP) is een aanrader.

Wat de verzorgingskuren betreft : van prijzen kennen ze wel iets… in Plaza zijn de kuren wel prima OK, echt klasse.

Laat je niet afschrikken door dat ene hotel, ga echt eens naar één van de 2 hogervermelde (als je kan, zoek een mooie promo periode uit…).

Laat gerust hier iets weten !

Groeten
Yves

Ik snap niet zo goed dat hier zo positief gesproken word over het hotel intussen op er op een andere site enkel maar negatieve kritiek te vinden viel over het hotel…
Namelijk: eentonige maaltijden, water is sommige kamers, de klanten stonden te wachten om klachten in te dienen…
klopt dit??
groeten,

Ja, daar vraag je me iets.
Eentonige maaltijden wat versta je daar onder??? Het is natuurlijk geen Nederland, je vind er meestal veel rauwkost en ook pasta komt nogal eens voorbij en natuurlijk ook Tunesische dingen zoals cous-cous.
Klachten heb je in ieder hotel wel eens, vooral in het hoogseizoen kan het voorkomen dat er iets misgaat, maar voor zover ik weet wordt dat altijd netjes opgelost.
Ga in ieder geval altijd naar je host(e)ss en geef aan wat er aan de hand is, blijf er niet mee rondlopen als iets niet helemaal naar wens is.
Wil je wat uitgebreider eten en wat meer luxe dan moet je kiezen voor een 4* hotel en die zijn er meer dan genoeg op Djerba.