Wij vertrekken op 12 oktober 2004 voor vijftien dagen naar Djerba,in hotel garden park. Nu heb ik hier en daar wat negatieve informatie gelezen over het hotel, wat me een beetje bang maakt. Heeft er niemand jongstleden in het hotel gelogeerd en die er een goede ervaring aan over hebben gehouden.
Graag jullie reacties.Dank bij voorbaat…
Groetjes Armando.
Na het lezen van jouw bericht wou ik je toch gerust stellen in verband met het hotel!Ik ben nu een week terug,en heb een
zalige vakantie achter de rug!!! B)
Het ontvangst in het hotel was zalig,we werden met open armen
ontvangen,de coctails stonden al klaar voor ons,niet tegenstaande dat het 2u in de nacht was!!
Het is een proper hotel,propere kamers,kortom,niks slechts,
enkel het eten is mij een beetje tegengevallen.
Maar de bevolking is heel vriendelijk,kortom;
ik ben binnen enkele maanden terug naar daar,en zal opnieuw kiezen voor hotel garden park!!!
Ook ik wil je graag even geruststellen wat hotel Garden Park betreft. Ik heb er net een schitterende week beleefd, en heb besloten om binnenkort terug te keren. Het eten is inderdaad niet optimaal, maar het personeel en vooral het animatieteam is uitermate vriendelijk en zorgt voor een overvloed aan ambiance. De kamers zijn verzorgd en het zwembad en de rest van het hotel zijn zeer goed onderhouden.
Nu had ik graag zelf ook nog een vraagje gesteld: is er misschien iemand die reeds in dit hotel verbleef tijdens de nieuwjaarsperiode? Kan iemand me zeggen hoe dat daar aantoe gaat en of het animatieteam dan ook nog aan het werk is?
Ik ben vorige zomer naar Garden Park geweest. Een heel verzorgd hotel. Als je met een all-in formule gaat kan je 's avonds tot 2u ongeveer nog gratis drinken => aan te raden. Aangezien de temperaturen daar nogal kunnen oplopen (30°) is het steeds handig heel de dag door gratis te kunnen drinken. Wij hebben nog een excursie naar de Sahara meegepikt => je rijdt dan door een woestijn-decor en als neusje van de zalm mag je dan een tocht maken op een dromedaris door de woestijn. Ook bezoek je de StarWars site, waar de vroegere films zijn opgenomen. Let op: alles op je excursie moet je nog betalen!!! Dus denk niet dat je gesteld bent voor de prijs die je betaalt voor de excursie. Verder is afdingen uiteraard de boodschap. Reken maar dat je zeker onder de helft geraakt van wat de verkopers je vragen. Het eten is nogal eentonig (in buffetvorm). Maar soms bieden ze 's middags aan het zwembad snacks aan, wat zorgt voor de nodige afwisseling. De animatie is wel ok, zowel voor volwassenen als voor kinderen (=> er is een leuke ‘kinderdisco’). Ik ben Belg, en ze hadden voor alle Belgen in het hotel, op onze nationale feestdag, een speciaal ‘feestmaal’ bereid op het strand, met jawel, Belgische frietjes Ik vond het een hele leuke ervaring, alleen oppassen met het afdingen (waar we op voorhand over geïnformeerd waren) en de excursies (waar we ons wat aan hebben laten vangen).