Hotel Golden Coast, Side

Na lang wikken en wegen zijn we er eindelijk uit, het wordt hotel Golden Coast in Side, na de site van hun te hebben gekeken lijkt het mooi. Dus hebben we vanmiddag geboekt op 30 juni 2003 tot 14 juli 2004…Heeft iemand ervaringen met dit hotel of ga je er toevallig ook heen?

Alvast bedankt,

Caroline (18)

Hoi Caroline

Wij zijn een gezin bestaande uit 5 personen en hebben dit hotel geboekt voor van de zomer vanaf 6 juli en voor 8 dagen. Bij ons was het ook lang wikken en wegen en hebben vele forums bezocht voor ervaringen. Meestal kwam het hotel er positief uit. Er werd over het algemeen zeg maar een 8+ gegeven. In Nederland heb je nog niet zoveel reacties op dit hotel en als ze er al zijn zijn dan zijn ze positief gelukkig. Toen wij geboekt hadden kwamen we per toeval op een heel groot Duits forum waar ook wat mindere reacties stonden, toch kreeg hij daar gemiddeld een 4.5 en een 6 was het hoogste wat je op die site kan krijgen aan sterren. Maar je moet natuurlijk wel bedenken dat de één nou eenmaal kritiser is dan de andere :rolleyes: Ach, we zien wel :wink:

De link van dit forum is hollidaycheck

Ook hebben we een hele mooie link van het hotel zelf, maar die heb je denk ik al wel gezien zo te lezen.
Golden coast hotel

Nou succes met het lezen van dat zeer grote forum en wellicht zien we elkaar nog in Golden coast :stuck_out_tongue:

Hallo Missy04

Erg bedankt voor je reactie, inderdaad NL sites komen ze wel goed uit. En op de site te zien is het een schitterend hotel naar mijn mening, Jah wij zitten er dan precies een week als jullie komen, via welke operator hebben jullie geboekt? Wij via OAD, en vliegen vanaf Eelde ( groningen ) daarna tussenlanding in Enschede…Ben benieuwd, wij zijn namelijk Neckermann gewend…Jullie vliegen met ons ook op dezelfde dag terug dan op 14 juli, als jullie tenminste op Eelde of Enschede landen :slight_smile:
En uit wat voor leeftijden bestaat jullie gezin?

Groetjes,

Caroline (18 jaar )

Wij vliegen vannuit rotterdam met Onur airlines en ik ben op dit forum momenteel met een toppic bezig over deze maatschappij, schijnt niet zo goed te zijn zegt men. Maar in de oad gids waarmee wij deze reis geboekt hebben is men juist zeer positief over deze vliegmaatschappij.

Nou, we zien wel.

Ons gezin bestat uit Mij 42, mijn man 47 mijn dochters van 7 en 10 en een zoon van 16. Jammer genoeg geen leeftijdsgenoten van jou :wink:

Is jou vakantie met familie ofzo? Zou best lachen zijn als we elkaar daar tegen kwamen. Maar het is natuurlijk best een héél groot complex :lol:

Hallo,

Jah ik heb voorheen 3 x met Transavia gevlogen, betaal je in feite meer voor Basic Air, kortom meer betalen en GEEN eten, dat bevalt ons dus niet, dus vandaar dat we nu vanaf eelde kunnen vliegen ( stuk dichterbij dan schiphol ) en goedkoper ook nog en MET eten, dus vandaar die keuze, maar idd Onur Air, ik heb een topic gelezen hier idd, dat de beenruimte nog minder zou zijn?

Neej jammer genoeg geen kinderne van mijn leeftijd, maar goed dat maakt allemaal ook niet uit, misschien dat we eens foto’s uit zouden kunnen wisselen dan herkennen we elkaar misshcien wel eens.
Jah ik las idd dat het een erg groot complex was, hoeveel hotel kamers was het ong.?

580 kamers verdeeld over 4 gebouwen max 6 etages :wink:

Voor ons was het ook dat we dichterbij huis op wilde stappen in Rotterdam dat we met Onur moeten. Maar in die toppic staan ook best een paar positieve over onur maar de meeste slecht :o Ook schijn je één dag te missen door de vluchtaankomst en vertrek

Martinair is ons met Portugal heel goed bevallen destijds, maar dan moeten we weer naar schiphol en daar heb ik absolut geen zin an :stuck_out_tongue:

Ons gezin kan je haast niet missen. Ik met rood haar, mijn zoon van 16 ook. Mijn man donker haar en 2 blonde meiden waarvan die van 10 enorm lang haar heeft. Valt wel op B)

Ik heb ook even gereageerd op het vorum Vliegen met Önur Air, ben benieuwd wat voor ( nieuwe ) reacties dit zal gaan opleveren.
Wij zijn een gezin met vader (50) moeder (50) ik 18 en broertje en neefje van (15) en (16)

Ik had je daar inderdaad gezien. Ook ik blijf bezig met informatie zoeken ed.

Nu dit weer :unsure:

Weer incidenten met Turkse charters
DEN HAAG - Bij de Turkse chartermaatschappij Onur Air hebben zich opnieuw incidenten voorgedaan.

De luchtvaartinspectie heeft onregelmatigheden vastgesteld bij twee vliegtuigen van de luchtvaartmaatschappij. De inspectie, die het toezicht na eerdere incidenten al had verscherpt, heeft de luchthavens Schiphol en Rotterdam gevraagd de toestellen van Onur Air extra goed in de gaten te houden. De grootste Turkse chartermaatschappij in Nederland werd in oktober na een reeks onregelmatigheden onder verscherpt toezicht gesteld. Zo waren de vliegtuigen te zwaar en verkeerd beladen en sprak het personeel slecht Engels. Een van de toestellen verongelukte bijna op vliegveld Eelde bij Groningen, toen het na een afgebroken start van de baan schoot.

De luchtvaartinspectie heeft sinds oktober steekproefsgewijs vijf vliegtuigen gecontroleerd. ,Twee toestellen konden echt niet door de beugel,‘’ aldus een woordvoerder van de inspectie. Eén van de twee was verkeerd beladen. Dat is gevaarlijk omdat het toestel daardoor uit balans kan raken.‘’ Wat mis was met het andere toestel wil de inspectie niet zeggen. De inspectie kan de Turkse chartermaatschappij niet verbieden op Nederland te vliegen.

Beetje off toppic, maar goed, we vliegen tenslotte naar het Golden goast resort met deze vliegtuigmaatschappij in princiepe :o

P.S wellicht zijn die broer en neefje leuk gezelschap voor mijn zoon om eens mee te stappen. Want mijn zoon heeft verder niemand bij zich :stuck_out_tongue:

Ik kan helaas niks vinden of er ook pizza te verkrijgen is, dit is ons zeer goed bevallen na dit te hebben meegemaakt in twee hotels, weet jij hier iets vanaf of dit ook dit jaar mogelijk is in dit hotel?

Nee, zou ik niet weten of dat daar ook te verkrijgen is :wink:

Misschien heeft niemand mijn topic gezien!!!
Maar is er wat meer te vertellen over Side zelf?
Misschien heeft iemand nog reacties op het hotel waar wij zullen verblijven ?!

Hoe bedoel je? Waar staat je toppic dan?

Over Golden coast is hier veel te vinden. Side is naar het schijnt heel leuk zegt men. Foto,s kun je hier zien

Ik heb net ff gezocht, maar je gaat naar een heel ander hotel . Misschien staat die ook wel bij die link die ik je hierboven gaf. Of je er een bruisend nachtleven hebt zou ik niet weten. :blink:

Net nog ff deze link gevonden :stuck_out_tongue:

Nou we mogen aftellen nog 11 dagen dan vertrekken we naar Golden Coast Resort…Is iemand hier in de tussentijd geweest, of wie gaat er ook heen?!

Mail maar even:

carolineveen@hotmail.com

Nou Caroline ik geloof dat het echt goed gaat worden hoor :smiley: :stuck_out_tongue: B) Op de Duitse sites niks anders dan lovende kritieken :lol: Het enige nadeel zijn de zwerfkatten die daar wel eens ronddolen maar verder is alles okee

Vlucht heen naar Turkije vanaf Rotterdam is trouwens om 11.00 ,s morgens en terug vroeg in de morgen

We zijn net terug en het was geweldig, prima hotel en aardige mensen en zeer goed eten. Mindere dingen waren er ook maar over het algemeen een topvakantie :smiley:

Met Onur vliegen was geen aanrader

http://www.wereldwijzer.nl/style_images/Orange_W-134/icon8.gif

vreselijk oude vieze en kapotte bak :huh: verzorging was wel goed aan boord.

Ik ben de 15e terug gekomen, het was geweldig! Echt in 1 woord super! Alleen dat kaart systeem werkt niet goed!
En ook de vlucht met Onur Air zeer goed, geen klachten over! Het is beetje ouder dan de Nederlanders, maar de 3 keer dat ik met Transavia heb gevlogen, moet ik zeggen dat ik de service en het eten etc dat je krijgt bij Onur Air krijgt, toppie! Geen slechte woorden over iig!

Voor herhaling vatbaar!

Mischien hadden jullie een nieuwer model vliegtuig? zou kunnen. Daar zit hem vaak het verschil in. Dit was echt een oud beesie heen en terug maar er schijnen modernere vloten te zijn. Het vliegen vanaf rotterdam was natuurlijk wel heel fijn en makkelijk. De stoel waar onze jongste dochter in zat op de heenweg zat los en wiebelde, veel was kapot of zat los, ook op de terugweg dat was een vrij klein vliegtuig. Jammer want over het personeel en de rest was niks aan te merken denk dat we gewoon pech hadden. Maar we zijn veilig heen en terug en dat is het belangrijkste :slight_smile: Bij Transavia is het idd betalen voor alles en weinig service meer.

Caroline, volgens mij heb ik je daar in het hotel wel gezien. :wink: met je broer en je neef geloof ik en nog een paar mensen.
Onze meiden deden mee met de playback show en deden Shakira na en een buikdans act :stuck_out_tongue:

Wat bedoel jij met het kaartsysteem? het betalen van het ijs ed. en de toegang van het waterpark?