Ervaringen met Hotel Golden Beach (Turgutreis)

Hoi Allemaal,
Wie heeft er ervaringen met Hotel Golden Beach in Turgutreis.
Wij gaan in oktober daar naar toe en onze eerste all incl. in Turkije.
groetjes,
Jilles

Wij hopen eind deze maand 12 dagen naar Golden Beach te gaan, ben heel benieuwd!
Op Zoover.nl krijgt het hotel een 7.8, dus ik neem aan, dat het wel goed is daar…

Hmm, viel ons toch wat tegen. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en de service is prima. Het eten is echter niet fantastisch. Het is wel lekker, maar er waren zoveel mensen aan de diarree, dat we vermoeden, dat de hygiëne nu niet echt om over naar huis te schrijven was. Het eten werd de ene dag vers en als warm buffet geserveerd. De twee dagen daarna was hetzelfde eten op het koude buffet als salade te vinden… Met als gevolg dat het de 3e dag gewoon zuur was. Tja, daar raken je darmen wel van streek van…
Ook was de ligging niet ideaal, wel aan het strand, maar 3 km buiten Turgutreis.

Hallo,

Goh, wat jammer dat jullie het zo ervaren hebben.

Wij zijn van 5 tot en met 19 augustus 2008 gast geweest in het hotel. Ik moet zeggen dat we een geweldige vakantie hebben gehad. Iedereen, van de tuinman tot de general manager, zijn bijzonder aardig en vriendelijk. Vooral de mensen van de animatie (7 personen) hebben hun uiterste best gedaan om het iedereen naar de zin te maken, en ik moet inderdaad toegeven dat zij een behoorlijk positieve stempel hebben gedrukt op onze vakantie. De problemen die jullie ondervonden hebben met het eten hebben wij niet meegemaakt. De ligging van het hotel vonden wij prachtig, direct aan het strand, niet midden in het centrum en met de dolmus voor de deur was alles goed bereikbaar. Volgend jaar gaan we het liefst 2 keer op vakantie in dit prachtige land. Deze vakantie is voor ons zelfs aanleiding om toch serieus na te gaan denken om over enkele jaren te emigreren naar Turkije.

Groetjes Inge

hoi

wij vertreken vannacht om 2.30 naar dit hotel met 5 man
schoonouders met rollator
schoonzus
me man
en iki in mijn rolstoel handbewogen
we blijven tot 16 okt daar bij terug komst zal ik er een verslag van maken:vak02:

Wanneer je een handicap hebt, van welke aard ook, is dit hotel geen aanrader. Het is wel mogelijk om overal te komen, maar kost wel flink wat moeite. Er is een lift bij de kamers.

Persoonlijk heb ik een erg goede ervaring. Het seizoen was net begonnen; personeel was erg vriendelijk, alles zag er tiptop verzorgt uit en de tuin lag er prachtig bij doordat het voor onze vakantie een aantal weken flink heeft geregend.
De muziek bij het verste zwembad staat wat hard, maar als je voor je rust gaat kun je je heerlijk terugtrekken op de pier en naar de zee luisteren.
Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed.