Hotel Golden Coast, Side

Hey ik vertrek morgennacht naar golden coast hotel. Zouden jullie wat meer kunnen vertellen?

Neem eens een kijkje op: www.vakantiereiswijzer.nl staan alle reacties van mensen die naar dat hotel zijn geweest. Ook als je dat wil, kan je mensen mailen (aangeduid met de nickname die onderstreept staat)

Goeie reis !

Bedankt, daar had ik al een kijkje genomen. Maar ik vroeg me af wat hun hier bedoelde bijvoorbeeld met dat “kaartensysteem”. En het is ook ieder jaar weer anders. Zo kan een hotel een jaar super zijn met superpersoneel, maar het jaar erna werkt iedereen weer ergens anders en kan een hotel weer 3 x nix zijn. Zo ook met restaurantjes. Toen we voor de 2e x naar turkije (marmaris) gingen, en naar hetzelfde lekkere restaurantje gingen als n jaar ervoor, was het 1 pot nat en niet meer te eten. Daarom was ik benieuwd naar een beetje recente ervaringen.

van het hotel weet ik niks…side vind ik echter super!!
leuke disco’s, overdag veel te bezichtigen…mooi strand…
heel veel plezier gewenst

groetjes

filiz

Dat kaartensysteem: bij inchecken krijg je een soort bankkaartje. Krijg je als je Half Pension hebt ofwel All In maar als er bepaalde dranken of zo niet inbegrepen zijn. Wel, op het moment dat je iets neemt in het hotel dat te betalen is, dan geef je dat kaartje af (staat je kamernummer op) en sommige hotels vragen om er al een kleinigheid geld op te laden. Kan je doen via je bankkaart of cash. De rest van het geld als je tekort hebt, moet je bij je vertrek bijbetalen. Heb je over, krijg je het terug.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk voor je is ?

groetjes