Hotel Golden Coast in Side/Colakli

Hallo,
wij hebben van 6 tot 20 juni geboekt voor hotel Golden Coast in Side Colakli. Is er iemand met ervaringen over dit hotel ?
Enkele positieve of negatieve ervaringen ?
Ik heb al vernomen dat drankjes en handdoeken NIET inbegrepen zijn in het aquapark, ook al heb je ALL IN !??
Zijn er nog mensen die rond die periode gaan ?

Ik ben in september naar golden coast geweest…
Het is zeker en vast de moeite waard! Ik ben er samen met een vriendin geweest en we hebben ons er super geamuseerd. Het is inderdaad zo dat je in het aquapark je drank moet betalen, maar je kan evengoed even terug naar het hotel lopen om gratis drank te krijgen, vermits het aquapark tegenover de ingang van het hotel ligt moet je nog geen minuut lopen hiervoor.
We hebben in dit hotel echt van alles genoten… Lekker eten, goede shows, mooie zwembaden, goede service… Het enige minpuntje is inderdaad dat je als je van daar handdoeken wilt gebruiken, dat je ze moet betalen, maar wij hadden zelf handdoeken bij, dus dat was voor ons geen probleem.
Ik hoop dat julie even hard genieten als wij gedaan hebben, wij zijn alleszinds van plan nog eens terug te gaan.

Xxx Karen

Hallo,
hartelijk dank voor je reactie.
Ik heb dan misschien nog 2 vragen voor je :

1. Is het enkel in het aquapark dat de handdoekenservice betalend is of is dit ook aan het zwembadencomplex en strand van het hotel zelf ?
    Neem je dan niet gewoon de handdoeken van de kamers ?
  2. Mag je gedurende je verblijf elk a la carte restaurant 1x bezoeken ?
  3. Zijn er themabuffetten daar 's avonds of is het gewoon elke dag een gewoon uitgebreid buffet ?
    En tenslotte voor mij het belangrijkste :
  4. Ik heb al gelezen dat je de eigen laptop kan meenemen en daar laten instellen aan de receptie om draadloos te internetten op de kamer ? Voor mijn job moet ik dagelijks een half uur online zijn daar. Heb jij daar weet van ?
    Indien niet, is er een internetcafé dat goed voorzien is in het hotel ?

Alvast hartelijk dank !!

Antwoorden op je vragen:

De handdoekenservice is overal betalend, dus ook aan de zwembaden in het hotel zelf… En handdoeken van de kamers mag je niet meenemen naar het zwembad, dus moet je zelf handdoeken van thuis meebrengen, of anders dus huren, was trouwens niet echt duur hoor heb ik van andere mensen gehoord.

Bij ons konden we 1 a la carte restaurant bezoeken tijdens ons verblijf, maar dat was omdat ze in september op iets minder personeel draaiden na het hoofdseizoen. Ik weet dus niet of dit in juni ook zo zal zijn.

Er zijn geen themabuffetten, maar wel elke avond een uitgebreid buffet en 1x per week waren er allerlei extra’s voorzien tijdens het eten, dat is de avond dat er ook vuurwerk is en een soort van receptie voor de gasten.

Zelf had ik geen laptop bij, maar je kan er wel gratis je laptop laten configureren aan de receptie. Verder geloof ik wel dat er een internetcafé is, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Hoop dat je er wat wijzer uit wordt. Xxx Karen