Hotel en vervoer Nha Trang

Hallo,

Ik ga voor 10 dagen naar Vietnam, Phan Thiet.
Wij willen ook graag 2 nachten naar Nha trang.
Hoe komen wij daar het makkelikst, goedkoopst en kent iemand goede hotels die niet te duur zijn.

En wat is echt de moeite waard om te doen in Nha trang en Phan Thiet

alvast bedankt:chin:

Is het ook de moeite waard om naar de palmeilanden te gaan?

wat is er te doen? STRAND!!!
en in Nha Thrang zijn redelijk wat goedkope hotelletjes. gewoon even rond lopen en een paar kamers prijs checken/bekijken. Moet wel lukken voor 20 euro per nacht voor behoorlijk tot erg goede kamer.

Phan Thiet nooit geweest!

je zou ook nog met een easyrider aan de haal kunnen. lekker in de omgeving rond toeren! verder is er volgens mij niet zo veel te doen. ik heb er alleen maar op het strand gelegen (3 dagen toen moest ik weer verder haha)

Phan Thiet is de naam van de provincie. Naar alle waarschijnlijkheid ga je daar in Mui Ne zitten. Dit is een strandgebied met resorts. Er is een uitstap om de zandduinen enzo te verkennen maar verder is er weinig te doen buiten feesten en bbqtjes bij het strand. Misschien dat je ns meekan met n vissersboot ofzo, weet niet of dat kan.

Probeer zeker de verse vis enhet krokodillenvlees eens:)

oooh weer wat geleerd. dan ben ik er dus wel geweest haha.

Even een beetje opheldering.:slight_smile:

Phan Thiet is gewoon een vissersdorp
Binh Thuan is de provincie van Phan Thiet. Is een plaatsje 20 km onder
Mui Ne.

Bedankt inieder geval voor de informatie, of ik krokodil ga proberen moet ik nog even over nadenken haha.

:vak01:

ah ok, de vietnamezen zeggen in ieder geval zelf nooit dat ze naar mui ne gaan. Als ze naar daar gaan zeggen ze altijd dat ze naar Phan Thiet gaan. (heb 4 maanden met ze gewerkt)