Hallo,
In augustus gaan wij naar Vietnam, oa ook naar Nha Trang. Heeft iemand een goede overnachtingstip daar? Het hoeft niet low budget te zijn!.
Ik kijk uit naar jullie tips. Dankjewel!
Hallo,
In augustus gaan wij naar Vietnam, oa ook naar Nha Trang. Heeft iemand een goede overnachtingstip daar? Het hoeft niet low budget te zijn!.
Ik kijk uit naar jullie tips. Dankjewel!
Hallo,
Heb zelf in Shunshine Nha Trang Beach Hotel gezeten is een 4 sterren hotel en echt zeer goed. Hier de website http://www.sunrisenhatrang.com.vn/
Je moet dan wel denken aan prijzen rond 90 a 100 euro per nacht.
Hallo Paulien,
Ik verblijf altijd, wanneer ik Nha Trang ben, in Nha Trang Lodge.
Gewoon simpel hotel op een prima lokatie.
De straat oversteken en je bent op het strand met een vietnamees gerund restaurantje erbij ( lekker goedkoop).
Op 10 minuten lopen naar het wat drukkere centrum en naast het Sheraton hotel.
Daar even de roterende bar bezoeken om een mooi uitzicht te krijgen over de omgeving.
gr
Ton.
Beste Ton,
Dank voor je bericht, ziet er prima uit! Volgens mij is alles grootschalig in Nha Trang of niet. Zijn er ook kleinere lodges?
Groeten Paulien
Beste Moira,
Dat ziet er geweldig uit, wat een luxe. Ik ga me er eens verder in verdiepen. Het is wel erg groot volgens mij. Nog meer tips voor Vietnam?
Hallo Paulien,
Wanneer je naar Can tho gaat, en je budget laat het toe, ga absoluut naar Victoria Can Tho Hotel.
Pak de suite en je hebt een mooi uitzicht over de rivier.
Het zwembad is geweldig evenals het restaurant.
Je gaat met een boot pendel naar de stad ( 10 minuten varen ).
Voor Mui Nee
Cham Villa, mooie kleinschalig bungalowparkje pal aan zee en met zwembad en 3 restaurants.
Slechts 16 bungalows, waarvan 2 met eigen zwembad
Hoi An
River beach resort
Op nog geen 1 minuut van het strand, met zwembad, strandtent en gelegen dus aan de rivier.
5 km van de stad, maar met gratis pendel
Riverside
Mooi gelegen aan de rivier, schitterend zwembad en mooi kamers.
Wel de kamers pakken met uitzicht over de rivier.
Hanoi
Sofitel plaza of Sofitel Metropole
Bij deze ben ik geweest.
Ik ga eind van het jaar naar “six sense” op Con Dao.
Volgens de foto’s en revieuws is het een mooi resort op een mooie lokatie en vooral veel luxe.
Ik hoop dat dit uitkomt.
gr
Ton.