Hotel Dosi bij Side

Iemand in Hotel Dosi bij Side geweest?
We gaan er juni 2012 naar toe, maar zouden graag nog wat aanvullende informatie van Dosi lezen.
In de meeste aanbiedingen lijkt het wel oke, doch?
Ook ben ik benieuwd naar de klasse fietsen die je er kan huren b.v.
Alvast heeeeel erg bedankt.
Vr. groet An. :dag:

Hoi An,

Ik ben er geweest.
Prima hotel, leuk gelegen, vriendelijk personeel.

Leuke aan het hotel is dat hij niet zo groot en massaal is als veel andere hotels in de omgeving.

Personeel is erg vriendelijk, pas op met de mannen in de bediening. Niks ernstigs, maar ze proberen volop met je te flirten en af te spreken. Mocht je hier gevoelig voor zijn… handig om te weten.

Verder worden er diverse shows gegeven in het complex, in de periode dat ik er was (maart) was het hotel vooral gericht op Duitsers.

Winkels in de omgeving, leuk om stukje te wandelen. Busjes/taxi naar Side gaan er volop in de omgeving.

Veel plezier!

Groetjes,
Annika

Hai Annika.
Hartelijk dank voor je reactie. Wat fijn, dat je in hotel Dosi zo,n heerlijke tijd hebt gehad. En thanks voor je informatie, daar kan ik iets mee.
Zijn niet bang voor geflirt hoor, want ben die leeftijd inmiddels wel gepasseerd. haha.
Hoe vond je de bedden? Hopelijk niet al te hard en anders neem ik graag een extra zacht matrasje mee, snap je?
Wij zijn van plan om een fiets van Dosi te huren. Heb jij misschien gezien, of deze fietsen een beetje goed zijn? Of hebben ze alleen maar mointenbike,s?
En natuurlijk ben ik best benieuwd naar de huurprijs.
Kun je me dit s.v.p. nog vertellen, of ben je hier niet mee in aanraking geweest?
Wij hebben er echt ook zin in om naar Dosi af te reizen, maar moeten nog tot begin juni wachten !! :wub:

Hoi An,

Helaas heb ik zelf geen fietsen gehuurd, ik durf daar niks over te zeggen. Ik wist zelfs niet dat dat mogelijk was in Hotel Dosi.

Ik ben trouwens net 2 weken terug uit Turkije, ik zag wel dat er veel gebouwd werd in de omgeving… veel afgebroken ook…

Wat betreft de bedden. Ik vond ze prima, maar ik ben iemand die overal wel goed op slaapt, dus ik heb er nooit last van. Ik vond ze in ieder geval nooit te hard, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit ergens gehad.

Groetjes,
Annika

:wereld:
Hallo Annika.

Zeer bedankt voor je berichtje.
En de hartelijke groeten van An.

En alvast fijne paasdagen gewenst. :zon02::NETHERLAN