Hallo,
mijn vrouw en ik gaan begin december naar de dominicaanse rep.
Onze keus is gevallen op sosua,dat lijkt ons gezellig en hebben we leuke dingen van gehoord,
wij willen 3 weken 1 appartement huren in hotel don andres,
nu hebben wij daar een paar vragen over,
vraag 1/hoe is dat hotel
…2/is ,t echt nederlandse leiding,je hoort zo veel over andere hotels en als je er komt praat niemand nederlands,
mijn vrouw en ik komen van ,t platteland en praten geen engels,en spaans alleen maar ole,
dus we willen echt nerderladse leiding
vraag 3/kan je er echt hollands eten,buitenlands eten zijn wij niet gewend,
vraag 4,is ,t hotel veilig,schoon,bewaking enz,
wij willen graag zoveel mogelijk advies,om tot een goede beslissing te komen,
groetjes nan olaf en antje
HALLO OLAF EN ANJE,
JULLIE HEBBEN EEN PRIMA KEUS GEMAAKT,SOSUA IS EEN GEWELDIGE BADPLAATS,IN MIJN OGEN DE BESTE VAN DE DOMINICAANSE REP,
JULLIE ZITTEN ERG CENTRAAL,VLAKBIJ CABERETE,PUERTO PLATO EN SANTIAG,OOK RIO SAN JUAN IS ERG MOOI.
WAT HOTEL DON ANDRES BETERFT,EEN GOED GEZELLIG HOTEL,MET EEN LEUK ZWEMBAD,VLAKBIJ ,T STRAND EN BIJ ,T CENTRUM ,LEUKE SCHOONE KAMERS,MET SAFE KLUISJE,TV,AIRE ENZ.
DE LEIDING BESTAAT UIT ECHTE HOLLANDERS,EN ZIJN ALTIJD BEREID JE TE HELPEN.
EN WAT ,T ETEN BETREFT KIJK OP.
http://www.hoteldonandres.com/dutch/menu_kaart.html
HET ETEN IS ER UITSTEKEND,
KIJK VOOR MEER INFORMATIO OOK OP.
WWW.DR1.COM
IK WENS JULLIE EEN PRETTIGE EN MOOIE VAKANTIE IN ONS LAND,
PS ALS JE MEER VRAGEN HEB,
WIJ ZULLEN OP DIT FORUM ONS BEST DOEN OM JULLIE EEN ZOGOED MOGELIJK ADVIES TE GEVEN.
Hallo Olaf en Antje,
Hotel Don Andres is een goed hotel en met een uitstekende Nederlandse leiding. Het is klein maar sfeervol en het eten is prima voor een schappelijke prijs. Voor drankjes betaal je Nederlandse stadsprijzen, dus een biertje uit een flesje zeg maar 100 Pesos , zo´n 2 EURO , dus niet goedkoop.
Sosua is een leuk plaatsje, klein met een heel mooi strand, maar daar zijn er heel veel van in de DR, dus of het het mooiste van de DR is, vraag ik me af.
Dus kortom, een leuke plek.
Waar je wel rekening mee moet houden, is dat Sosua zo´n beetje een openluchtbordeel is, als je ´s avonds met je vrouw wandeld heb je geen last, als je echter in je eentje een rondje gaat lopen, zeg maar zoals op het platteland, wordt je om de 10 meter aangeschoten door een hoertje.
´t is maar dat je het weet