Wij willen graag in 2013 naar de Dominicaanse Republiek,:zon02: maar we houden niet van all-inclusive resorts. Welke hotels zijn te boeken op basis van logies-ontbijt en liggen in de buurt van een leuke plaats waar genoeg andere restaurantjes zijn? En wat zijn jullie ervaringen met deze ‘gewone’ hotels? Of is er geen ontkomen aan een all-inclusive?
Ik kan alleen spreken van Punta Cana,volgens mij heb je daar alleen
maar all inn.Je hebt volgens mij ook niet echt eet tentjes buiten de resorts.Maar ik kan je vezekeren dat de hotels super zijn met lekker eten en drinken,vooral hotel Iberoster Dominicana.En dan op pad gaan met Wimpy een belg die daar woont.
Groetjes Mini.
Don andres in Sosua is een appartementencomplex waar je ook obv logies/ontbijt kan verblijven. Ik ga over 1,5 week voor de tweede keer. Het is er super gezellig en wat je wil als ik kijk naar je beschrijving.
Veel plezier!
Manon
In Sosua zijn genoeg hotels met LO.
Don Andres
Sosua by the Sea
El Kolibri
Casa Valeria
Allen hebben een goede naam
Kijk even op mijn site voor de adressen
Aan de noordkust genoeg logies/ontbijt.
Het ligt er ook een beetje aan wat je wilt.
vind je het gezellig om tijdens je vakantie vooral met veel nederlanders te zijn, ga dan naar Don Andres, met een nederlandse eigenaar en een deel nederlandse menu kaart.
Hou je hier niet van, blijf hier dan weg, want Don Andres is heel gezellig, als je van nederlanders tijdens je vakantie houdt.
De overig genoemde hotels zijn ook prima, maar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.