Hotel Club Portinatx, Ibiza

Wie kan de volgende vragen beantwoorden over hotel Club Portinatx op Ibiza

Komen er ook veel alleenstaanden?
Zijn er ook sportactiviteiten in het zwenbad, zoals waterpolo en volleybal?
Hoe is de bezetting van het hotel ongeveer eind september? Is het dan nog druk of is oktober dan een betere keuze?
Wat zijn ongeveer de temperaturen overdag begin oktober?
Komen er ook veel russen?

Lijkt me een geweldig en gezellig hotel, ook voor alleenstaanden. Ik hou van meedoen met activiteiten, wandelen, luieren in de zon, dansen.

Ik ben er in september 2010 geweest.
Hotel in een prachtige sfeervolle omgeving. Zwembad veel te klein, net als de ruimte voor ligbedden er om heen. In laagseizoen is dat geen probleem. Te weinig bedjes met verstelbare rugleuning. Deze waren al vroeg gereserveerd, net als de plaatsen rond zwembad.
Personeel zie je heel weinig lachen. Je moet zelf al iets zeggen, anders zeggen ze niets. Animatieteam is zeer goed. Voor zo’n klein team laten ze heel goede shows zien met veel sfeer. Geen animatie in of rond het zwembad. Bij geheel bewolkt weer s’morgens, geen matrassen voor bedjes beschikbaar. Wordt gezegd dat als matrassen nat worden deze 1 week nodig hebben om te drogen. Heb nooit last gehad van natte matrassen doordat mensen er op hebben gelegen met natte zwemkleding. Eten was redelijk goed. Bij drukke bezetting lange rijen voor het buffet.
Weinig tot geen alleenreizenden.
Ondanks minpunten geweldige vakantie gehad daar.