Isla Margarita/hotel portofino/portobello

Beste reizigers,
Kan iemand ons vertellen hoe het hotel portofino/portobello gelegen is, in the middle of nowhere, of redelijk centraal?
Wij willen eind maart naar Isla Margarita en vragen ons af of dit hotel de vier sterren verdiend die erbij vermeld staan. Is het echt inclusief alles of kom je nog dingen tegen die je toch moet betalen?(m.u.v. niet-lokale alcoholische dranken)Verder vragen we ons af of eind maart de goede tijd is om te gaan of zit je dan net in een regenperiode?Ook willen we weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de vakantiediscounter en de vliegmaatschappij aerosun?We betalen liever iets meer dan dat we bij een malafide reisorganisatie boeken die niet betrouwbaar is en geen service biedt. We hebben nog nooit een vakantie via internet geboekt en zijn daar best huiverig voor of dat wel goed gaat.Ook hebben we veel gelezen over Q-international en diens bingo-vakanties:reacties, graag!Verder willen we nog weten of de stroming nu echt zo erg is in zee of dat het wel meevalt?En is er buiten het resort Portobello/P. in de omgeving nog wat te doen(winkels e.d.), of ben je op het vermaak daar aangewezen.Als laatste willen we nog weten of je een mooie onderwaterwereld hebt om te snorkelen of moet je dan echt een excursie doen?Nou, het was een hele vragenlijst, het leek wel een soort enquete, maar alle informatie is welkom!!
Alvast bedankt, Pim en Jorike

:slight_smile: Hoi.

Ik heb net even op de site van Q gekeken, maar ze vliegen met Martinair hoor! Groetjes Ans. 8)

:wink: Gewoon doen!!! Vraag even de folder bij Q. Je kunt volgens mij ook gerust boeken bij die vakantie discounter , want ze zijn lid van ANVR en SGR en anders telefonisch zowel bij hen, als bij Q. Of gewoon bij de goede reisburo,s.

PortoBello/Fino gewoon heel goed. Klagers houd je altijd, maar uit eigen ervaring, GOED. Op de site van Q staan links, waar je info vanaf kan halen over Isla .

Succes ermee en een hele fijne vakantie gewenst door Ans. 8)

Hoi,

Kijk eens hier: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1263

Alleen maar over Isla.

Groetjes,
Yolanda :smiley:

:wink: Geweldig Yolanda.

Beter had het niet gekunt en anders, op vorige pagina,s van dit forum hebben ook hele discussies gestaan. Staan er nog op maar het is ff zoeken.

Vriendelijke groeten van Ans 8)

Yolanda, bedankt voor de tip van het prikbord.
We denken dat we ons toch maar aan Portobello vast houden, want ik heb nog geen negatieve reacties daarover gelezen, i.t.t. over flamenco beach en golden paradise, hier waren de meningen nogal verdeeld over.Nog een vraagje, is Playa el Agua (Portobello) erg ver van Porlamar gelegen?En is een taxi nemen aan te raden m.b.t. de prijs?
Groetjes Jorike

Dag Jorike,

Ik zou die vragen echt op dat prikbord vragen. Daar zitten een aantal mensen die al heel vaak zijn geweest. En mensen (nederlanders) die er nu wonen.
Ik ben er 1 keer geweest en ga zeker nog terug.

Taxi is trouwens helemaal niet duur!

Veel plezier
Groetjes,
Yolanda

Ik heb je tip opgevolgd en inmiddels ook een paar positieve reacties gekregen, bedankt!! :slight_smile:

Hallo allemaal !
Even een bericht vanuit Isla Margarita

Als je benieuwd bent naar 'ons ’ eiland.
we hebben een zeer uitgebreid foto-album samengesteld
welke je kunt bekijken onder:
www.blitzzz.nl/foto_album_islamargarita.html

heel veel links en info over isla margarita kun je ook
vinden onder www.islamargarita.pagina.nl

groetjes
jeroen
blitzzz

Ben ook met Q-International en martinair op Isla Margarita geweest en geboekt via de Vakantiediscounter!! Ik kan nieet anders zeggen dat alles perfect geregeld was!! Zoals iemand anders ook al zei: Klager hou je toch!! En onze instelling is: Wat verwacht je nu helemaal voor zo weinig geld, da kan het toch alleen maar meevallen. Ons hotel vonden wij perfect, het eten ook, kwam niets tekort. Playa een flink stuk van porlamar. gewoon met de taxi gaan, kost niets in verhouding!
Het wel slecht nieuws over de stroming in het water, toen wij er waren is er iemand verdronken, een inlander zelfs, maar als je de waarschuwingen inacht neemt, dan zal het wel goed komen. Stel je niet al teveel voor van dat strand hoor!! Wij zijn er in ieder geval niet geweest, lekker in het zwembad en verder leuke uitstapje gedaan en in porlamar rondgezworven!!
Veeeeeeeel plezier in ieder geval!!!

Wij zijn vorig jaar februari ook naar hotel portobella/portofina geweest via Q-int. en de vakantie was helemaal te gek!!De reis hebben we online geboekt en dat is prima verlopen. We hadden Martinair. Over Q-int en het hotel: Idd klagers heb je overal!! Maar ik ben een vrij moeilijke eter en het eten heeft me prima gesmaakt. Het hotel ligt een beetje in de middle of nowhere, maar de taxi’s waren niet duur, dus zat je als je wou zo ergens anders.Alles wat wij daar hebben gegeten en gedronken heeft ons niets gekost( je kan een paar keer per week ook voor mexicaans kiezen, maar dat moet je wel ff van te voren reserveren, was toen wel voor niets) alleen hoorde ik dat je ook kon bbq-en en dat je daar wel voor moest betalen, maar dat hebben we niet meer gedaan.
De regenperiode weet ik niet precies wanneer dat is, maar toen wij in februari gingen konden we niet echt in zee zwemmen vanwege de onderstroom. We hoorde wel dat het over een week of 6 over zou zijn, dus heb je best kans dat tegen de tijd dat jullie gaan er nog steeds stroming staat.
Wij hebben gesnorkeld via een excursie ( was gewéldig!!) omdat we dat nog nooit eerder hadden gedaan.Ik zou dus niet weten of de rest zo mooi is als dat wij zijn geweest.
Ik hoop dat jullie net zo veel genieten als dat wij hebben gedaan.
Groetjes Regina

  1. Als je vanuit Nederland boekt en vliegt naar Isla Margarita, ga je altijd met Martinair. Er vliegen vanuit Nederland geen andere maatschappijen daar naar toe. En naar Fortaleza ook alleen met Dutchbyrd. Zo, zijn we weer helemaal bij.

Prettige en zonnige vakantie gewenst voor iedereen die nog gaan. Groetjes van een Isla fan. 8) :wink:

hoi isla ganger, portobello iseen stuk leuker dan portofino. Het zijn kleine lage (2 verdiepingen)gebouwen en een stuk rustiger. Als je kunt kiezen moet je complex b4 van portobello nemen. Dan zit je zeker niet bij de generator want die maakt een hoop herrie. Verder heb je uitzicht op zee en zit je aan het zwembad!.Verder is het een geweldig park en loop je met een kwartiertje ( over de heuvel) naar het dorpje met strandtentjes.1 nederlandse met internetcafe!!!.Eten is goed( vooral de tussendoortjes) en er is altjd wat te doen. Het is er schoon en netjes en pal aan je prive strand! Je moet trouwens wel een dagje op de boot boeken.Heerlijke barbeque en fantastisch snorkelen.Veel plezier. Oja , wij zijn 3 jaar geleden in mei geweest.

hoi ik reageer eigenlijk op blitzzz wij hebben jouw vorige week gespoken op isla aan het strand. Het ging toen of je iemand wist voor het zeevissen en je stuurde ons naar jimmy
Hiet nog wat info over deze man. Hij is een Amerikaan en heeft een vriend die een boot heeft . de hengels en de rest van de apperatuur zijn van hem. Hij heeft gewoon een deal met deze man. Wij zijn wezen vissen een hele dag en het was erg leuk al viel de vangst nog wat tegen. Het waaide die dag net even te veel. Maar het was absoluut een aanrader.
P.s hij vraagt 100 dollar p.p en min 4 personen maar na wat onderhandelen deed hij het ook voor 200dollar (dit ook omdat het nog erg rustig was op isla) Nou succes met de krant en misschien toto volgend jaar.