Q International Naar Isla Magarita

Hallo,
Ik ben van plan om van de zomer naar Isla Magarita te gaan met Q international. Ik heb hier en daar wat berichten gelezen over Q international naar Isla Magarita maar ik kan er niet helemaal een beeld van vormen hoe dit reisbureau nou is. Is de service echt slecht of valt het mee, zo ook de hotels die ze aanbieden. Kortom is dit een goed bedrijf om een verre reis bij te boeken.

Alvast bedankt,

Gr. Leonie :smiley:

B) Nu Leonie, dat kun je gerust doen hoor! Q Int. is zeer zeker een goed bedrijf en trouwens, waar jij ook boekt voor Isla Margarita, het gaat altijd via Q dus. Ik heb zelf altijd bij Q geboekt en laat je anders eerst goed voorlichten door hen. Ze nemen daar echt wel de tijd voor je. Ook over de hotels kunnen ze je veel vertellen want ze zijn er vaak zelf al geweest.

Kortom, je zal er geen spijt van krijgen. Echt niet! Mooi eiland ,vriendelijke mensen en niet duur. Wij zelf gaan meestal als het hier winter is.
Veel plezier en als je gaat, een hele fijne vakantie gewenst door Ans.
:smiley: B) PS Kijk ook eens op hun website.
www.qxxl.nl

Originally posted by Leonie@03-05-2003, 19:02:26
** Hallo,
Ik ben van plan om van de zomer naar Isla Magarita te gaan met Q international. Ik heb hier en daar wat berichten gelezen over Q international naar Isla Magarita maar ik kan er niet helemaal een beeld van vormen hoe dit reisbureau nou is. Is de service echt slecht of valt het mee, zo ook de hotels die ze aanbieden. Kortom is dit een goed bedrijf om een verre reis bij te boeken.

Alvast bedankt,

Gr. Leonie :smiley: **

Ik ben in maart via Q international naar Brazilie geweest, we vlogen met Dutchbird, dit is goed bevallen absoluut geen klachten over Q, de hotels die ze in Fortaleza aanboden waren goed

Originally posted by Leonie@03-05-2003, 19:02:26
** Hallo,
Ik ben van plan om van de zomer naar Isla Magarita te gaan met Q international. Ik heb hier en daar wat berichten gelezen over Q international naar Isla Magarita maar ik kan er niet helemaal een beeld van vormen hoe dit reisbureau nou is. Is de service echt slecht of valt het mee, zo ook de hotels die ze aanbieden. Kortom is dit een goed bedrijf om een verre reis bij te boeken.

Alvast bedankt,

Gr. Leonie :smiley: **

Dag Leonie,

Als je naar Isla Margarita gaat zul je een tweetal afwegingen moeten maken.1) Wil ik naar een zeer broeiend en onveilig eiland en indien het antwoord op vraag 1 ja is 2) met welke professionele reisorganisatie wil ik dan gaan, zodat ik in geval van nood een beroep kan doen op deze reisorganisatie.

Ten eerste kan ik je op basis van een reiservaring van dit jaar afraden om Isla Margarita te gaan. Het is daar absoluut niet veilig. Berovingen, en bankpassenfraude zijn aan de orde van de dag. Daarnaast is het uitgaansleven ook verre van gezellig. Met name in Porlamar kun je je absoluut niet begeven (zelfs niet overdag), maar zelfs in de pitoreske barretjes aan het strand te Playa El Agua is de sfeere grimmig en moet je niet opkijken van agressieve en intimiderende plaatslijke bewoners.

Daarnaast kan ik je helaas ook geen positief beeld schetsen van Q-International. Zij hebben geen enkel idee van wat er precies gaande is op het eiland en ze zullen je iedere excursie (met gevaar voor eigen leven) aanraden. En in de situatie van een ongeval geven ze bovendien ook nog eens niet thuis.

Dus gaan naar Isla Margarita is momenteel vragen om problemen. Er heerst te veel armoede, te veel onrust en bijna het gehele eiland is daar corrupt.
En dit is zeer jammer, aangezien het wel een heel erg mooi eiland is!

Groeten,

Walter

Leonie,

Kijk ook eens op http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=1263
Er zijn ook nog mensen die het wel naar hun zin hebben daar.

Groeten,

Yolanda

:unsure: Ja, Yolanda, zo is dat. En wat Q betreft, ik vind ze goed en weten waarover ze praten. Maar als Walter de crew op het eiland bedoelt, kan ik daar niet zo over meepraten omdat wij veelal ons eigen weg gaan en geen gebruik maken of heb hoeven te maken van de leiding aldaar.
Maar onze indruk over hen was verder wel positief bij de ontvangst.
Ach Walter, het kan nog erger hoor ! Ga maar eens naar die landen in Azie. Over corruptie gesproken! Maargoed, zo denkt iedereen het zijne ervan.
Ik vind zelf, als je het niet opzoekt, heb je nergens last van is mijn ervaring.

Dus Leonie, gewoon gaan zou ik zeggen. B) Groetjes Ans

neem dan iets aan van een reisagent die Q inmiddels kent.

a) kies dan Arke of zo ipv Q ; bij problemen met akko doen zij NIETS
B) kies een andere bestemming; verhalen over berovingen en diefstal uit kamerkluisjes door hotelpersoneel (jawel) zijn schering en inslag.
Wil je toch Venezuela, kies dan Puerto La Cruz op het vasteland

:blink: O ja?Welke vakantieman? DÈ vakantieman? Reisagent? Waarvan dan?

Geloof je zeker zelf! :angry:

Nu, dan doe ik NIET de groeten aan die vakantieman.
Ansje :stuck_out_tongue:

nou ja zeg…ik beroep me te goeder trouw op cijfers vanuit de reiswereld.
Dat jij een goede ervaring had wil niet zeggen dat heel Nederland die had. Het grotere deel had dat bl. niet.
Waarom denk je anders dat er minder toestellen vliegen nu dan pak m beet 2 jaar geleden??? Nou???

en vergelijk me niet met die ei*** van meneer Bom, want die heeft helemaal geen verstand van vakanties.
Elke uitzending was ie wel op een foute uitspraak te betrappen.

Kortom, als je geen goede argumenten hebt, reageer dan niet
De vragensteller heeft hier niets aan.

Nu Vakantieman. Dat jij misschien een persoonlijk conflikt met Q hebt, wil dat ook niet zeggen dat iedereen dat heeft. En heb niet zo,n eigen dunk van jezelf!
Ik kom net terug van een vakantie uit Turkije en daar is op dit moment ook minder toerisme dan anders. Hoe komt dat dan? Het is momenteel overal rustiger dan anders maar dat zal jij wel weten als REISAGENT of niet dan?

Het is in ieder geval nog steeds goed toeven op Isla Margarita heb ik vernomen. Maarja, het ligt ook wel eens aan de mensen. Zeurders hou je altijd! :lol: B)
Ans

Als je niet met de vakantieman wil worden vergeleken neem dan een andere naam. Iedereen vergelijkt je nu daarmee!!! :blink:

Ik ben het met Ans eens. Overal is het rustig. Kom net uit Kreta waar normaal gesproken de touristen met de benen uithangen. Nop, bijna geen mens te bekennen.

En… er zijn genoeg mensen die goede ervaringen hebben met Q (Kijk maar eens op de pagina die ik hierboven heb gezet, waarvan ik er ook 1 ben. INCL. HET OMBOEKEN NAAR EEN ANDER HOTEL, waar ze helemaal GEEN probleem van maken.

Groeten,
Yolanda
PS organiseren jullie toevallig reizen naar Puerto La Cruz?? :huh:

ik heb geen persoonlijk conflict met Q want Brazilië boek ik wel.
Alleen jammer dat jij jouw mening als wet neerlegd terwijl datgewoon aantoonbaar niet zo is.
Eigendunk heb ik niet maar ik weet wel waarover ik praat, het is tenslotte mn werk.Ik neem aan dat jij ook alles van jouw werk weet.

En ja overal is het rustiger, dat is een gegeven.
Ans, laat iedereen in zijn of haar waarde, dat wil ik ook; scheldpartijen hebben geen zin.

Yolanda, klopt; we bieden ook PdlC, en nee ik neem geen andere naam. :smiley:

Nu ja eerst heet je de vakantie man en nu ben guest. Maar dit terzijde. Ik begrijp niet goed waar jij het allemaal over hebt dan mijn mening als wet geld. Dat dacht ik juist van jou! En schelden? Nou dan moet je een bril opzetten. Daar verlaag ik mij al helemaal niet toe en zeker niet op een forum waarvan je elkaar niet kent. Dus laat ik jou en jij mij ook in ons waarde. Ik zou niet durven!

Maargoed meneer de vakantieman. dat over Isla was mijn mening en je hebt nog die van Yolanda gelezen en wat anderen daar dan mee doen, moeten ze zelf dan maar zien. Sorry als je vind, dat ik je niet in je waarde laat, want dat is nooit mijn bedoeling. Ik wil helemaal niemand kwetsen en zo erg was het toch ook weer niet?

Nu, succes met je werk dan en Brazilie, Fortaleza is ook heel cool is mijn mening.
M.V.G. Ansje B) :smiley: :smiley: Altijd blijven lachen. :lol:

Wat kunnen jullie 2 zeiken zeg… hier heeft niemand wat aan!

:o Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd! Nu, wat mij betreft, discussie gesloten en die mensen die nog wel wat willen weten, kijk op de site die Yolanda hier ergens bovenaan had geplaatst. Word je meer uit wijs dan dit gezeur.

Hoezo schelden? Ik niet hoor! :unsure:

Zonnige groetjes van Ans, B)

dat was ik niet!!!

OK Ans, discussie gesloten.
Fortaleza is leuk, ik hoorde net van een collega terug uit Natal (Sunrise) ook heel leuk!!

Ben ik ook net geweest. Was inderdaad ook heel leuk, maar ik vond Fortaleza leuker.(Q)

Groetjes Ans. B)

Originally posted by Leonie@03-05-2003, 19:02:26
** Hallo,
Ik ben van plan om van de zomer naar Isla Magarita te gaan met Q international. Ik heb hier en daar wat berichten gelezen over Q international naar Isla Magarita maar ik kan er niet helemaal een beeld van vormen hoe dit reisbureau nou is. Is de service echt slecht of valt het mee, zo ook de hotels die ze aanbieden. Kortom is dit een goed bedrijf om een verre reis bij te boeken.

Alvast bedankt,

Gr. Leonie :smiley: **

Isla Margarita is inderdaad onveilig, ben net terug. De aanwezige reialeiding van Q International kom je altijd tegen, ook als je bij een ander hebt geboekt. Deze dames en heren zijn bijzonder vriendelijk zolang ze iets aan je kunnen verdienen. (excursies). Heb jij daar géén interesse in dan laten ze je links liggen. Toch wil ik niet AL te negatief zijn. Als je luistert naar de raad van de Hostessen zal je weinig te vrezen hebben, MITS je altijd in groepsverband gaat.
Succes.
:rolleyes:

Pfffffff wat een stom gel…hier zeg! Tuurlijk kom je overal die Q mensen tegen, wie anders?
Als je in Nederland of Belgie boekt voor Isla gaat dat ALTIJD via Q. Waar je ook boekt bij bv Toerkoop, Vakantiediscounter, TravelKing enz het gaat via Q. Hun zijn de enige die Isla Margarita verkopen dus gaan de boekingen altijd via hun. Is dat nu een keer duidelijk?

En over dat onveiligheid? Nou als je niks uitlokt, heb je echt nergens last van. Ik ben ook net terug maar heb er praktisch niks van gemerkt. Het zijn altijd de zelfde mensen die daar last van hebben. Volgens mij zelfs hier in Zandvoort.

Wel vond ik het nog erg rustig maar wie weet komt dat wel weer. Mensen, gewoon gaan het is zeker weten wel de moeite waard. En zeker voor dat geld. Nu, de groeten van mij, Robbert. :smiley: B)

:wink: Hallo beste mensen.

Ik wou net op dat vorige bericht reageren maar ene Robbert was mij al voor en haalt mij de woorden uit de mond.
Dit had ik ook willen zeggen. Het klopt wat Robbert zegd, altijd via Q-International in Apeldoorn.

Prettige vakantie nog voor diegenen die nog gaan.
Groetjes van Ans. :smiley: