Hallo iedereen,
Via deze weg probeer ik in contact te komen met mensen, die ook naar Isla Margarita op vakantie willen.
Ikzelf wil liever met een georganiseerde reis gaan, omdat ik op de plaats van bestemming niet voor verrassingen wens te komen staan, alhoewel een ongeluk zit spreekwoordelijk altijd in een klein hoekje.
Ik wil op het eiland veel doen en zien, de natuur opzoeken en wat het eiland te bieden heeft verkennen via excursies. Ik wil ook relaxen op het strand, shoppen, lekker eten, gezellig een terrasje pakken en in de avond lekker feestvieren.
Ik wil daarheen voor 23 dagen op All-inclusive basis. Het liefst rond (18/07 - 25/07) vertrekken.
Ik ben een jonge man van 32 jaar, ik ben werkzaam in het onderwijs, ik wilde altijd al naar een Zuid-Amerikaans land op vakantie, maar niemand van mijn naasten wilde met mij mee:crybaby: .
Dus, ik wil bij dezen iedereen die dezelfde vakantiewens als ik heeft, aansporen om te reageren, afgezien van je ras, geslacht, leeftijd of afkomst.
Lijkt het je wat, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen, maar spoed is erbij gebaat, want de prijzen worden steeds hoger narmate de zomervakantie nadert.
Groetjes,
Ibi