Hostels in Mexico, Veracruz?

Hola,

Ik vertrek terug naar Mexico met mijn rugzak en ik ben op zoek naar hostels in Mexico en Veracruz.
en zijn er nog mooie plaatsen dicht bij Veracruz dat ik zou moeten zien?

muchas gracias,

Het is niet echt dichtbij de stad Veracruz, maar de argeologische plek “El Tajin” vond ik mooi. Ligt tussen de plaatsen Papantla en Poza Rica in het noorden van de staat van Veracruz.

ja Ik heb er al van hoort van “el Tajin” en ook van teotihuacan dat wil ik ook wel zien.
is Papantla de moeite om eens te zien?
Als ik het voorheb woon jij in Guadalajara, ik ben daar vorig jaar geweest en deze keer ga ik ook terug naar daar om enkele vrienden te bezoeken.
Woon je daar al lang als ik vargen mag?

vele groeten
Michael,

Papantla is leuk plaatsje, maar niet heel erg bijzonder. We hebben daar overnacht toen we de dag daarma Tajin bezochten. Hotels zijn daar ook wat goedkoper dan in Poza Rica.
Woon inmiddels 8 jaar in Guadalajara.

merci om mij te informeren!
ben nu ook al aan het informeren en zoeken om in Mexico te werken, maar ik denk niet dat het zo simpel is.
het moet een werk zijn dat niet alle mexicanen kunnen doen vertellen ze mij…
ik heb nog tijd natuurlijk, maar het is wel interssant om iemand te kennen die het heeft gedaan.

groeten

Op zich maakt het niet heel veel uit, maar het betaalt waarschijnlijk over het algemeen wat minder.
Als je de mogelijkheid hebt, dan is het beter om zelf iets te beginnen, maar is ook weer afhankelijk van je interesses,studie of waar je werkervaring in ligt of dat mogelijk is.

ja dat moet ik nog uitzoeken wat ik zou willen doen, ben jij ook begonnen op jezelf?
Ik denk toch wel dat de meeste mensen die naar daar vertrekken beginnen op zich zelf.

Eerste jaar nog wat freelance werk gedaan voor wat Nederlandse bedrijven, daarna internetcafe’s hier in Guadalajara opgestart. Deze ben ik nu na 7 jaar weer aan het verkopen want heb er geen lol meer in. Nu weer freelance werk aan het doen weer voor een Nederlands bedrijf en wat andere inkomsten van internetpagina’s.

wow, ik wens je nog veel succes daar!
en misschien kom ik je wel eens tegen in Guadalajara :slight_smile:

muchas gracias,