Binnenland Mexico!!!!

Heay,

In februari 2006 mag ik weer en vertrek ik naar het binnenland van Mexico voor mijn eindstage. Ik ga naar Axtla de Terrazas in de staat San Luis Potosi, ten noorden van Mexico-city. Wie o wie is hier al eens geweest of in de buurt en kan er wat meer over vertellen. Ben al druk op zoek naar allerlei info, maar alles is welkom. Ook algemen tips voor het reizen door Mexico, want ik wil wel wat zien als ik er ben.

Thnx,
Henya

Hey Henya,

Doe je goed! Stage en reizen combineren! Het land kan makkelijk met de bus bereist worden.

In de buurt van San Luis Potosi heb je prachtige steden, zoals Zacatecas, Augascalientes, Guadelajara, Guanejuato en Leon.

Ook is er qua natuur genoeg te zien (er zit een natuurpark dichtbij, ben de naam even kwijt)

Omdat je zo centraal in Mexico zit, kan je alle kanten op. Zuid westelijk van S.L.Potosi ligt Morelia, daar zijn de miljoenen Monarcha vlinders te zien.
Pachuca was ook erg mooi!

Al met al een pracht locatie! Veel plezier.

Als je naar Guadalajara komt moet je me zeker even mailen. Woon in Tlaquepaque wat een deel van Guadalajara is. Als je specifieke vragen hebt ook gewoon even stellen.

Wouter