Baan gezocht Veracruz Puerto!

Hallo,

Mijn vriend is van Veracruz en volgende maand zal ik daar ook naar toe gaan verhuizen. Nu ben ik op zoek naar een baan. Kan iemand mij daar toevallig bij helpen?

Heb je sowieso tips over Leven wonen en werken in Veracruz, laat ze hier maar achter!

Hartstikke bedankt!

:zon02:

Hallo m’riek, mijn vriendin komt ook uit Veracruz, maar dan uit Poza Rica. We gaan wel naar Veracruz puerto verhuizen en ik zal daar dan ook al zo snel mogelijk gaan wonen om werk te vinden. Ik ga zelf net na kerst daarheen. Zij kan helaas pas na het einde van het schooljaar naar Veracruz stad komen omdat ze lerares is en eerst de “tramites” moet afwachten. In Veracruz stad hebben we al vrienden en familie van haar kant wonen. Ben je inmiddels al verhuisd naar veracruz? Zo ja dan heb ik nog wel vragen waarvan ik hoop dat je ze zou kunnen beantwoorden.
Groetjes

Mijn vrouw is van Veracruz.
Ik ben er net van terug en verblijf er ongeveer tweemaal per jaar.
Kben ook van plan er te gaan wonen…

Amo el Puerto Jarocho!!!

Ik ken de streek goed, wil je iets weten mail me dan gerust.

Vergeet niet eens de Buffalo chicken wings in DAWSONS te eten… le-ekker

Mijn vriendin is van Veracruz, en wij vertrekken 13 februari om de familie te bezoeken en voor de carnaval natuurlijk.
Tevens willen we kijken wat de mogelijkheden op het gebied van wonen en werken.

Hallo M’Riek
intussen al gesetteld en job gevonden daar?
Mijn man is van Xalapa. We zijn zelf net terug van vier maanden in Xalapa te wonen met ons gezinnetje (in het kader van ouderschapsverlof/loopbaanonderbreking)
Een achttal jaar geleden heb ik een half jaar in Veracruz gewoond met hem. Ik vond er heel gemakkelijk job om les te geven. Zeker als je goed Engels kan, ben je snel op weg.
Gewoon alle talenscholen en prive-universiteiten aflopen. Ik gaf les aan de Alliance Francaise, Colegio Valentino, Universidad Unimex en Cristobal Colon. De talenscholen betalen niet zo goed, zoals bv. Berlitz, …
Univ betaalt uiteraard beter dan middelbaar onderwijs. Cristobal Colon en Villa Rica zijn de twee beste univ’s. Dat merk je niet alleen aan je loon maar ook aan het hogere niveau van de studenten. Dus mik hoog zou ik zeggen. Ze zijn er altijd gecharmeerd door buitenlanders, en in geval van een mannelijke baas is het vrouw zijn ook een stapje voor. Verschiet wel niet als je dan proberen te versieren. Gewoon eens mee lachen en verderdoen zonder er een drama van te maken. Dan laten ze je wel met rust :slight_smile: