Ervaringen met Veracruz

voor diegenen die naast op het strand liggen ook wat meer willen dan een strip met alleen hotels is havenstad Veracruz wellicht een geschikte optie

naast acceptabele stranden is er ook genoeg cultuur (carnaval :unibrow:) om je mee te vermaken…de *jarochos *(Veracruzanen) houden ook erg van livemuziek en dansen op straat…de sfeer en mensen zijn erg relaxt en de mensen die van de maritieme keuken houden zitten er uitstekend

http://turismoenveracruz.com/Imagenes/veracruz/veracruz9.jpg

het strand van Veracruz zelf is niet echt geweldig, omdat er her en der nog al wat buizen op uitkomen. Maar wees niet bevreest voor een klein aantal peso brengt een taxista je wel naar Boca Del Rio daar kan je met meer plezier en met minder geurtjes het water in en heerlijk op het strand hangen… maar ja nu zijn we nederlanders ook erg verwend ik lig ook wel eens gewoon bij het zee aquarium te relaxen…

Mvg Rieko

woon je er?

nee dat nog niet zit er wel aan te komen zoals het nu lijkt. mijn vriendin woont er en de kans ik groot dat ik die kant op ga straks einde van het jaar …

HEYHEYHEY !! ‘‘Vieze geurtjes…’’ ? Ik denk dat er in Scheveningen of Katwijk-aan-Zee méér
vieze geurtjes rondhangen dan hier ! Ik woon hier al 8 jaar en de enige ‘‘vieze geurtjes en
taal’’ heb ik énkel gehoord van een stel luidruchtige Hollandse (en ik zeg uitdrukkelijk NIET
‘‘Nederlandse…’’) ‘‘toeristen’’ die hier op het strand, dronken als een tempelier en gillend
als echte verwaande ‘‘gringos’’ de jarocho-rust kwamen verpesten. Als je met DIE mentaliteit
naar Mexico wil komen wonen, nou blijf dan maar lekker wonen op je appartementje van 50
vierkante meter in Lekkerkerk ! Shape up or ship out ! Een (aangepaste) gringo in Veracruz.

mooie taal