Hostel via hostelworld.com

Hallo,

Ik ga in juli en augustus naar thailand en wilde voor de 1e 2 nachten een hostel vanuit nederland boeken.
Ik kom nogal op een rot tijd aan in bangkok en zie het niet zitten om om 05.00 uur snachts te gaan zoeken daar.
Nu heb ik op hostelworld.com een leuk, centraal gelegen hostel gevonden, maar ben verder niet bekend met hostelworld. heeft iemand hier ervaring mee?

Graag hoor ik van jullie!

Thnx

Peter

Ik heb nooit voor Thailand iets met hostelworld geboekt, wel voor heel veel andere landen. Werkt prima. Je hebt wel een creditkaart nodig om de aanbetaling van (ik geloof) 10% te voldoen.

Hoi Peter hoe laat komt je vlucht aan? (5:00am?)
Eerdat je voorbij de immigratie en bagage afhandeling bent gelopen ben je al 1 uur verder.
Taxi naar Bangkok downtown ben je al zo’n 45 a 50 min onderweg.
Dus zitten we aan de tijd van 7:00am !
Er zijn massa’s hotels/guesthouses gelegen in Bangkok,voor elk wat wills!
Welke kant van Bangkok ben je van plan om een hotel te zoeken?backpackerswijk ,kao san road/Rambuttri
Dan kan ik je het goed en betaalbaar My House guesthouse aanbevelen(280 bath) ,ook is daar een restaurant aanwezig.
Indien je vind ik neemt het risico niet(ik boek mijn hotelkamer in Nederland),dan kan je altijd bij http://www.agoda.nl een kamer boeken.
Print je bevestiging die je van Agoda krijgt uit en daar staat het adres en de naam van het hotel in het Thais op en klaar is kees zou ik zeggen !

hoi,

Alvast bedankt voor de reacties, heb net toevallig een mailtje gekregen dat ik nu om 0700u plaatselijke tijd aankom. maar aangezien ik 21 uur moet reizen (cheap ass vlucht via finland) en geen oog dichtdoe in vliegtuigen heb ik toch liever dat het deze keer al geregeld is. ik denk dat ik het liefst inderdaad rond koa san road ga zitten, heb nu het rainbow hostel op het oog. iemand daar bekend mee?

Hostelworld is niets mis mee en ook andere bookingsites zoals Agoda etc. zijn betrouwbaar. Het is echter niet altijd mogelijk om op die tijd van de dag een kamer/bed te krijgen. Vaak kan je er pas na 14.00 uur in. Ik zou dat wel van te voren goed onderzoeken door b.v. te mailen met de acco. Verzoeken tijdens boekingen op bookingsites zijn geen garantie dat de acco je daarin tegemoet komt.

Sorry, had jouw laatste post niet gelezen…

Ben er nooit geweest, maar als je naar de reviews kijkt is het niet één van de meest populaire keuzes. Zie Khaosan Road Rainbow Hostel, Bangkok - 2021 Prices & Reviews - Hostelworld
Wel lekker goedkoop trouwens!

Je kan uiteraard wel beslissen om gewoon een extra nacht bij te boeken. Dan ben je altijd zeker van een kamer. (Zeker als je laat weten per mail dat je 's ochtends pas aankomt.)