Hostel reserveren bij aankomst

Hallo,

Binnenkort vlieg ik naar Nieuw Zeeland. Graag wil ik vanuit Nederland mijn overnachting geregeld hebben, zodat ik dit na mijn lange vlucht niet meer hoef te doen.
Ook wil ik hierbij het vervoer ernaar toe geregeld hebben.
Ik vlieg op Auckland. Heeft iemand adviezen voor mij hoe ik dit kan regelen en waar ik het beste heen kan gaan?

Groetjes,
Hanneke

Afgelopen juni stond ik voor hetzelfde. Het hotel had ik inderdaad hier geregeld, dat was makkelijk.
Het vervoer bij aankomst bleek achteraf ook niet heel moeilijk. In de aankomsthal kun je bij de uitgang (aan de linkerkant) een zgn. shared-bus regelen. Je hoort welke bus je moet hebben, je geeft je voucher aan de chauffeur en klaar. Het is dan wel even een half uurtje wachten maar dat is ook zo voorbij… Ik meen dat wij voor twee personen iets van € 25 moesten betalen voor een rit van 30 a 45 minuten naar Queenstreet.

Hallo,

Wij hebben begin dit jaar een rondreis gemaakt door Nieuw Zeeland. Ook wij wilden voor de eerste nacht een hotel vooraf geboekt hebben. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor deze: http://www.kiwiairporthotel.co.nz/
Free shuttle service en dichtbij het vliegveld. Prima hotel!

kijk op backpackers New Zealand ( even Googelen ) en kies je backpacker in Auckland . Via e-mail kun je transport regelen. gewoon even vragen , meestal hebben ze een pick up service . Ook in de buurt van Auckland airport heb je betaalbare backpackers.

Ik zit nu in Wellington… toen ik aankwam in Auckland viel het mij wel op dat alle hostels behoorlijk snel vol zitten. Zeker een aanrader om te boeken van te voren en Indd de bus erheen is heel simpel… gewoon buiten het vliegveld te regelen!