Beste Robin,
huil niet als hij na 1 weekend in Ankara spontaan verliefd wordt op een meisje…terwijl hij net aan jou bekend heeft gemaakt dat hij wat voor je voelt…treur dan niet…oke het is niet makkelijk jij ver weg terwijl dat ander meisje dichterbij woont. Maar als hij echt zo gek op je was zoals hij jou deed geloven, stond zijn hoofd niet naar een ander meisje en was zij hem dus ook niet opgevallen.
Zoek het dichterbij huis…er zijn zat leuk jongens…die je kunt aanraken en waar je bij kunt zijn…een webcam verhouding kan alleen maar slagen als je echt voor elkaar bestemd bent.
Veel sterkte.
Viva
@vivaturkije: Ik weet dat dat alleen kan slagen als we voor elkaar bestemd zijn. Maar als hij zo makkelijk over mij zou denken zou hij het me niet hebben verteld, en zou hij niet huilend achter zijn webcam zitten. Het is voor hem gewoon moeilijk, omdat hij misschien een klik heeft met een meisje, en zijn omgeving keurt af wat wij ‘hebben’. Het is voor hem moeilijk om zich staande te houden, waardoor ik denk dat hij nu misschien niet door heeft dat hij verkeerde keuzes maakt…
lieve Robin
Als zijn omgeving het afkeurt, ga er dan maar vanuit dat het geen kans van slagen heeft… De omgeving is voor turkse mannen zo belangrijk. Ze zullen de mening van hun ouders/broers/zussen voor laten gaan op hun gevoel. Dat doen ze omdat ze dat zo geleerd hebben.
Sterkte ermee…
veel sterkte!
@Beppie1: Ik weet dat ze dat zo geleerd hebben, en dat is wat ik er zo moeilijk aan vindt. Hij heeft wel zijn ouders en zus over mij verteld. Zij waren blij dat hij gelukkig kon zijn, ik heb ze ook al een aantal keer via de webcam gezien, zij mij ook, wat altijd enorm grappig was.
Alleen zijn vrienden keuren af wat wij hebben. Zijn allerbeste vriend mag mij wel, hem heb ik ook al ontmoet. Maar de rest van zijn vrienden mogen me om de een of andere reden niet. Het lijkt alsof ze me als een indringer zien. Ik weet niet zo goed meer wat ik er nu mee aan moet. Zelf weet hij ook niet wat hij wil, maar ik wil niet in onzekerheid zitten. Dat we elkaar volgende maand gaan zien is zeker, omdat we allebei in hetzelfde appartement hebben geboekt (bij toeval!). Misschien wordt alles dan wat duidelijker.
Bedankt voor jullie steun!
Nou meid ik wens je heel veel sterkte toe. Lijkt me moeilijk om hem los te laten als je van hem houd. Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie wel weer terug bij elkaar zeker weten.
Het is inderdaad een hopeloos gevoel waar je eigenlijk niks mee kan, maar ik hoop dat je verhaal hier opschrijven en de reactie hierop je toch een beetje steun kunnen geven.
Groetjes Rachel
@ robin123
poeheee… lastig allemaal zeg! ik zou afwachten wat er gebeurd als jullie volgende maand samen zijn en zien hoe je je dan voelt en hoe hij zich voelt…
hij is wel de meest verstandige want hij ziet in dat het behoorlijk lastig is allemaal…
ik weet ook niet wat je moet doen, maar het is nu nog zo pril, je kunt nu nog je verstand gebruiken voordat er echt sprake is van houden van en logisch nadenken en beredeneren enzo…
heel veel succes ermee
owh ja en welkom op ons forum!
zoals alle anderen al gezegd hebben… veel sterkte hiermee… ik denk ook niet dat je 1.2.3 een beslissing hierover kunt nemen… neem vooral de tijd en laat je niet gek maken, niet door hem en niet door de mensen hier. Doe wat het beste is voor jezelf, ook al kan dat je hart breken…
xxx sterkte
Sluit me bij Eliff aan,
Heb nog mooi gezegde gelezen:
Elke gebeurtenis in een leven is als een akte uit een toneelstuk!
Zonder deze akte kan het toneelstuk niet doorgaan!!
ouderwets: door schade en schande wordt men wijs!
of : t leven gaat niet altijd over rozen!
sucses met jullie beslissing, wens je veel sterkte toe
groetjes Carine
@ robin, nee natuurlijk niet. er is nix zo fijn om je jong en onbezonnen en zonder vooroordelen of wat dan ook in een nieuwe relatie te storten en er gewoon voor te gaan…!!
maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr
als je weet dat het moeilijk is, vol met problemen en obstakels en je weet zelf niet of je sterk genoeg bent om alls te doorstaan (zeg niet dat dat het geval is) dan nemen velen de makkelijkste weg…
en ook dat is een keuze, waar je misschien later spijt van krijgt of niet…
maar als je weet wat je wilt en de kans doet zich voor, dan moet je die kans grijpen en dan moet een ander dat respecteren…
heel veel succes met de situatie en als er wat is, dan horen we het wel… daar is het forum voor!
@bloem29: Het is allemaal wel waar wat je zegt, maar ik ben een half jaar geleden uit een relatie gestapt die 5 jaar heeft geduurd, waarin ik heel veel heb geleerd. Ik ben wel jong, maar zeker niet onbezonnen! Dit lijkt misschien zo, maar ik voel gewoon dat dit goed zit.
Maar als hij een andere keuze maakt respecteer is dat natuurlijk, maar ik denk dat we samen gelukkig kunnen worden, en het doet dan gewoon pijn om te zien dat hij daar misschien minder in geloofd.
En… ik vind het moeilijk dat hij het niet eens een kans wil geven, als het dan misloopt, kan je tenminste zeggen dat je het geprobeerd hebt.
Ik heb liever spijt van dingen die ik wel heb gedaan, dan van dingen die ik niet heb gedaan!
@ robin, ik zeg absoluut niet dat je onbezonnen bent, echt niet hoor!! tis alleen prettig om ergens met een schone lij in te springen, dat was alles wat ik ermee bedoelde…
en zo denk ik er ook precies over, niet geschoten is altijd mis en het doet idd pijn dat een ander er anders over denkt… maar dat is dan een gegeven
misschien verandert het nog als jullie elkaar weer zien, maar ik zou zeker niet gaan forceren want dan kom je misschien in een relatie waar de een meer geeft dan een ander, en dat kan niet goed zijn voor jou!
@Bloem: Ik weet ook wel dat je het zo niet bedoelde hoor, misschien kwam het een beetje verkeerd over wat ik zei ![]()
Ik ga inderdaad maar afwachten wat er over een maandje gaat gebeuren, ik wil alleen een relatie als we het allebei even graag willen, anders houdt zoiets nooit stand, zeker niet op deze afstand!