Is iemand hier wel eens geweest? Ik overweeg namelijk om hier een dagje naartoe te gaan alleen heb ik geen trek aan die toeristische drukte zoals op phi phi. Weet iemand hier iets van?
Sent from my Nexus 7 using Wereldwijzer
Is iemand hier wel eens geweest? Ik overweeg namelijk om hier een dagje naartoe te gaan alleen heb ik geen trek aan die toeristische drukte zoals op phi phi. Weet iemand hier iets van?
Je kunt er prima heengaan vanuit Phang Nga.
Ik ben er een half jaar geleden nog geweest, mooie dagtocht maar als je in het hoogseizoen gaat reken er dan maar op dat er ook veel andere toeristen zijn. Maar zo druk als phi phi zalen wel niet zijn!
Ik neem aan dat je Koh Hong in Krabi bedoeld. Valt kwa drukte niet te vergelijken met de Phi Phi eilanden, zoals Maya bay, wat al helemaal verpest is.
Persoonlijk vind ik Koh Hong het pareltje van Krabi!
Bedankt voor de reacties. Phi phi was een hel. Alleen maar toeristen, met overal honderden speedbootjes. Bamboo eiland idem. Vandaag ga ik proberen om railay te bereiken en dan vd week naar koh hong
Gisteren naar railay gevaren echt super! Wel een stukje lopen naar het mooiste strandje, zelfs een stukje door de zee. Vandaag met een private long rail bootje naar Hong. Hou jullie op de hoogte ![]()