Hoi, ik ben Elke, 21 jaar.
Op dit moment zou ik eigenlijk in Cambodja moeten zijn, maar heb mijn reis helaas 2 dagen voor vertrek moeten annuleren.
Hopelijk kan ik aan het einde van dit jaar alsnog mijn reis naar Cambodja, Laos, Vietnam en eventueel Thailand, maken.
Hoi Elke,welkom op wereldwijzer!
Nou wel jammer dat je je reis hebt moeten annuleren.
Cambodja is een prachtig land om te bezoeken Elke !
De vriendelijke, gastvrije bevolking die nog op authentieke en traditionele manier leeft, de ongerepte natuur in het noordoosten.
In iedergeval kan je in het najaar Cambodja met eventueel Thailand combineren.
Zelf vertrek ik volgende maand definitief naar het land van de glimlach.
Succ6 nog met de voorpret Elke,en als er vragen zijn dan kan je die stellen op de verschillende Aziatische landen forums hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroeten,
georgessiam.:chin:
Ja erg jammer! Heb alweer 100 andere/nieuwe plannen. Wil waarschijnlijk toch wel voor langere tijd gaan reizen eind dit jaar of begin volgend jaar! Nog even flink sparen de komende maanden haha.
Wat gaaf dat je in Thailand gaat wonen! Waar ga je precies wonen? Ben er vorig jaar geweest, vond het echt een geweldig land ![]()
Nou ook bij mij zijn de plannen gewijzigd Elke !
Normaal zou ik mijn dagen doorbrengen in Chiang Mai (heb daar een huisje) maar er is iets tussengekomen.
Ik weet het pas binnen enkele weken ofdat ik al of niet definitief vertrek naar Thailand,het hangt af van vele factoren (mijn gezondheid)
Met vriendelijke reisgroeten,
georgessiam.
O echt, wat vervelend! Vond Chiang Mai wel echt een leuke en gezellige plek!
Ik hoop dat je over een paar weken goed nieuws hebt en naar Thailand kunt!
Veel sterkte.