Thailand/ Cambodja/ Vietnam in dec'09 ?

hallo allemaal,

Mijn bedoeling is om op 1 december richting Bangkok te vliegen en met een beetje geluk 2 maanden later vanuit Australië terug te komen.
Voor zuid-oost Azië wil ik ongeveer een maand reserveren en dan proberen een route via Thailand-Cambodja-Viëtnam af te leggen.

Mijn interesses gaan uit naar alle mooie plekjes in de natuur, dieren, de lokale bevolking en alles wat zij maken en bouwen, maar natuurlijk ook af en toe eens wat geks doen :slight_smile:

Ben je begin december ook in Bangkok/ Thailand, of later in december in Cambodja of Viëtnam dan is het misschien leuk samen iets te gaan doen of een stuk samen te reizen. Dus heb je ongeveer dezelfde plannen… laat het me weten!

Grt Currie

Jammer dat ik het geld er niet voor heb anders was ik meteen meegegaan.
Wens je een zeer mooie reis als een nieuwe ervaring in je leven
groet Veronie

Hoi Currie,

Ik vertrek op 2 december naar Bangkok en ben van plan direct door te gaan naar Cambodja, in Thailand ben ik al drie keer geweest. Maar ik neem mijn fiets mee en ga dus alles fietsen. Ik heb zes weken.

Maar misschien kunnen we elkaar ergens onderweg ontmoeten …

Groetjes, Jörg.

Ik ben van 12 dec * 28 dec in Bangkok. Als je interesse hebt laat iets weten

jan punt selen at gmail punt com

Dag Jan,

Ik ga direct v.a. het vliegveld richting Cambodja, de eerste nacht slaap ik bij een Thais gezin, meneer is lid van Warmshowers.org net als ik.

Ook heb ik inmiddels een Belgische reisgenoot, ik hoop dat het leuk wordt. Als je ook nog in Cambodja verzeild raakt kunnen we elkaar daar misschien tegenkomen. Ik zal wel af en toe op Internet inloggen.

Groetjes, Jörg.

Hoy,

Ik ben van plan om het enkel bij Bangkok en omstreken te houden, maybe another time! :chin:

Jan

Heej hallo,

ik vlieg 7 december van Nieuw-Zeeland naar Bangkok.
Ik zou het ook leuk vinden om door Thailand, Vietnam, Cambodja en Laos te reizen, maar het liefst niet alleen als 20-jarige meid.
Ik kijk al een beetje tegen Thailand op, aangezien er vast in 1 keer veel op me af zal komen en ik niet precies weet wat ik moet doen, enz.
Ik vind reizen harstikke leuk en houd er ook van om de cultuur, natuur en alles te gaan zien en beleven! Als je nog interesse hebt dan hoor ik het graag of het leuk vind om elkaar gewoon even te ontmoeten in Bangkok dan hoor ik het graag:zon02:.

Lief, Jolieke

Hoi. Als alles goed gaat ben ik 9 december voor de middag in Bangkok en blijf tot 31 dec in Thailand. Ik heb voor 3 dagen het Woraburi Sukhumvit hotel geboekt bij Agoda en hoop dat het zwembad op het dak voor een beetje afkoeling zorgt. Verder ligt er nog niks vast maar ik ben van plan 12 december verder te reizen in Thailand. Koh Samui en Koh Tao lijken me een mooie bestemming en eventueel Krabi.

In Bangkok zelf lijkt me fietsen wel leuk http://www.bangkokbiking.com/nl-programma-bangkok-colors-of-bangkok.phtml of bij http://www.covankessel.com/nl/tourNL1.php

Als je iets samen met een medeforummer wilt gaan bekijken kan je altijd een berichtje sturen om ergens af te spreken, ik ben wel 43 jaar :wink: