Dec/jan 2012thailand cambodja vietnam

Hallo reizigers,
10 december kom ik aan in Bangkok.via wat omwegen wil ik via Cambodja (misschien nog Laos) in Vietnam eindigen, 29 januari vlieg ik van HCMC terug.
Ik denk eerst even naar het zuiden van thailand te gaan,chillen op de eilandjes. Ik denk einde december/begin januari thailand te verlaten,cambodja in te gaan en halverwege januari vietnam in…M`n plannen zijn nog niet heel concreet, maar wel heel flexibel:)
Reis je een stukje mee?:chin:

he RObbert.

Ik ben net aangekomen in Bangkok! ik reis dus van 14 december tot 12 januari in Thailand. Ik wil naar het zuiden en het noorden.
Ik heb geen profiel ingevuld oid. Vond ik niet echt nodig.
Maar wat zijn je plannen?
ik wil, wb het zuiden, iig naar khao sok nat park, phuket, ko phiphi, krabi, ko samui, ko pha ngan en ko tao. dit ligt allemaal onder bangkok.

Daarnaast wil ik ook naar het oosten en het noorden. eigenlijk de maandtip van de lonelyplanet op pagina 24 :wink:

Hoor het van je.
Caspar

Beste Thailand reizigers

Ik ben een vrouw van 55 jaar en ga alleen door Thailand reizen
ik zou graag met de ervaringen willen delen ?
Vooral is het nodig voor Malaria tabletten te slikken als je naar Cambodja of Myramar of Laos reist
Ik hoor dat je er zo ziek van kunt worden en erg duur is, ik heb wel inentingen voor Hep.A-Hep B en DTP als vaccinatie laten zetten

Ik vertrek op 31 december vanuit Amsterdam naar Bangkok en blijf daar enkele dagen omdat ik daar afspraak heb bij de Tandarts
vervolgens tot 29 january een rondreis te maken van noorden naar Phuket
Ik heb nog geen concrete plannen, heb het nog veel te druk gehad hier in Maastricht. en verheug me erop om veel mensen te leren kennen via dit forum
voor julie die al daar zijn, wens ik je ontzettend veel plezier en take care