Even voorstellen!

Hoi ik ben Nathalie ik ben 24 jaar.

In July vertrek ik voor 5 maanden naar het buitenland. Ik wil graag naar Cambodja, Vietnam, (misschien stukje Laos), (misschien Thaise eilanden), Hongkong, Australie en Nieuw Zeeland.

In Hongkong ben ik al geweest maar een vriendin van mij woont daar en die ga ik bezoeken. Van Australie heb ik 2 jaar geleden al de oostkust bezocht. Hier heb ik toen der tijd ook een tijdje gewerkt. Nu wil ik graag de great ocean road doen.

Voordat ik naar Australië ging 2 jaar geleden had ik mij ook ingelezen via deze website, vandaar dat ik mij nu weer aangemeld heb.

Hoi Nathalie, welkom op wereldwijzer!
Cambodja is een schitterend land met een rijke cultuur, het is dan ook een populaire reisbestemming.
Alsook is Cambodja een heerlijke mix van inspirerende tempels, een charmante bevolking en een oogverblindende natuur.
De meesten zijn het er over eens dat het tempelcomplex van Angkor Wat zowat het mooiste tempelcomplex van Zuidoost-Azië is,ik kan het weten want ik ben er al eens naartoe gegaan,Nathalie !
Wat betreft Thailand,tja waar wil je dat ik begin?
Zelf kom ik daar al van 1980,het is mijn tweede thuis geworden na al die jaren.
Wat betreft je vraag over “thaise eilanden” :zo heb je Koh Tao,dit eiland staat vooral bekend om zijn fantastische duikmogelijkheden ,je kan daar ook je PADI duikbrevet halen.
De bestemmingen Phuket, Krabi en de eilanden Koh Samui, Koh Chang en Koh Pha-Ngan, staan bekend om hun schitterende zandstranden, prachtige baaien, indrukwekkende rotsen en een gezellig uitgaansleven.
Op deze eilanden kunt u heerlijk ontspannen genieten van de witte stranden, mooie koraalriffen en de indrukwekkende natuur.
Veel mensen reizen naar Vietnam alleen omwille van Halong Bay,mag zeker niet ontbreken tijdens je bezoek aan dit prachtig land,Nathalie!
Ook de Cu Chi-tunnels (ben er 1x geweest) mag je aanstrepen in je agenda !
In iedergeval kan je op het Thailand,Cambodja,laos en natuurlijk het Vietnamforum terecht met al je vragen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.