Ik ben Kristelle 30 jaar en ben een ‘wereldreiziger in 27 vakantie dagen’. Ik probeer zoveel mogelijk van de wereld te zien, helaas moet dit gewoon in mijn reguliere vakantie dagen.
Ik ben ooit begonnen in Kenia toen Thailand, daarna Amerika (N-Y), Indonesië (Java en Bali) nog meer Amerika (oost en west kust) weer Thailand, stukje Laos en Ankor Wat Cambodja. Voor dit jaar staat Vietnam op de planning.
Groetjes Kristelle
Hoi Kristelle,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je graag op vakantie gaat naar Thailand,ook het noorden bezocht?
Thailand is een prachtige bestemming en als je er eenmaal bent, is het niet eens zo duur. Geen wonder dat het een populaire bestemming is onder de Westerse toeristen (en dan met name de backpackers onder ons).
Las ook dat je Vietnam wilt bezoeken dit jaar,Kristelle?
Nou zelf heb ik dit prachtig land bezocht in het verleden,wat je zeker mag aanstrepen in je agenda is de baai van Halong ! (behoort tot de mooiste landschappen ter wereld)
Zin om aan trekking te doen? dan is Sapa, in het noordwesten van Vietnam een aanrader.
De natuur is er met bergen, jungle, kleine watervallen… heel erg de moeite.
Een scooter huren om de rijstterrassen te bezoeken is ook een mogelijkheid.
Eén van de grootste en mooiste badplaatsen in Vietnam is Nha Thrang. Een 5 km lang breed wit strand met wuivende kokospalmen staan garant voor een super vakantiegevoel.
Indien je nog met vragen zit Kristelle,dan kan je altijd een berichtje posten op het Vietnam Forum weet zeker dat Ton(forumbeheerder van het Vietnam al je vragen met de Vietnamese glimlach zal beantwoorden.
Succ6 nog met de voorpret,Kristelle !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.