Even voorstellen

Hallo!
ik ben mai en 17 jaar oud. In de jaren heen heb ik een hobby ontdekt die mij erg aanspreekt. Dit komt het meeste door mijn tweelingzussen, die elk moment pakken om een andere land te verkennen. Op mijn verlanglijst staat nog: om een reis van 3 maanden of langer te makenm voorkeuren heb ik niet. Wellicht azie, omdat mij roots daarook liggen (vietnam). Over een maandje ga ik weer naar mijn ‘thuisbasis’ London! Erg veel zin in desondanks ik maar een weekendje ga. Ik ga daar mijn 18e verjaardag vieren met mijn vriendin. Iemand misschien nog tips? ik ben er al 5x geweest, nog steeds niet alles gezien haha

liefs, mai

Hoi Mai,welkom op wereldwijzer!
Nou Vietnam is een prachtig land om te bezoeken !
Zelf had ik het genoegen om dit land te bezoeken,wat je zeker mag aanstrepen in je agenda Mai,zijn de Chu Chi tunnels (even buiten Ho Chi Minh City)
Eén van de grootste en mooiste badplaatsen in Vietnam is Nha Thrang. Een 5 km lang breed wit strand met wuivende kokospalmen staan garant voor een super vakantiegevoel. Cultuur vind je hier ook, met de beroemde Po Nagar Cham-torens.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Vietnam Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Mai !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin: